Idag en bra dag..

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
...fick nytt jobb och sa upp mig :banana
Känns toppen, bara 2 mån tills man inte är konsult längre :hihi
Sedan skall man bygga båtmotorer....så idag firar jag.

Lovade tjejen att bjuda henne på fiskekrogen om jag fick jobbet. Därför behöver jag nu tips på några fler bra restauranger i GBG som man kan bjuda henne på om det är fulltpå fiskekrogen.

///M

Grattis, men är det någon höjdare att stå i en fabrik och skruva ihop båtmotorer(eller vad du nu skall göra)

Blev det sänkt lön också eller ?

I vilken bransch är du konsult i nu då ?

burner skrev:
Grattis, men är det någon höjdare att stå i en fabrik och skruva ihop båtmotorer(eller vad du nu skall göra)

Blev det sänkt lön också eller ?

I vilken bransch är du konsult i nu då ?

Hehehe :D Skall inte skruva, är expert på test av datakommunikation så jag skall köra båt:)

Kändes bra att få berätta att jag skulle byta jobb och att jag ville sluta

Är för närvarande konsult inom test av datakom i bil, typ CAN eller MOST och LIN

///M

Mingves skrev:
Hehehe :D Skall inte skruva, är expert på test av datakommunikation så jag skall köra båt:)

Det roliga var att snacka med chefen:) Samtidigt känns det lite trist..

///M

Ahh ok.
Fan vad kul att köra båt och få pengar för det :yoparty

Vafan, skall du ut till det där lilla skjulet i torslanda hamn? Det verkar coolt, många roliga båtar där...

Mingves skrev:
...fick nytt jobb och sa upp mig :banana
Känns toppen, bara 2 mån tills man inte är konsult längre :hihi
Sedan skall man bygga båtmotorer....så idag firar jag.

Lovade tjejen att bjuda henne på fiskekrogen om jag fick jobbet. Därför behöver jag nu tips på några fler bra restauranger i GBG som man kan bjuda henne på om det är fulltpå fiskekrogen.

///M

Grattis till nya jobbet!

Det finns ju redan gott om restaurangrekommendationer i tidigare trådar... men hon blir nog inte besviken om du tar henne till Vivaldi på Berzeliigatan. Mysigt, bra service, god mat, goda viner (egna) och bara litet dyrt. :tummenupp

Resturang Tegel i Lenne är en fint ställe.Kanska så dyrt,litet och romantiskt. :tummenupp

t-rex skrev:
Vafan, skall du ut till det där lilla skjulet i torslanda hamn? Det verkar coolt, många roliga båtar där...
Ingen aning vad de har för båtar, vet du?

//M

Kollade på sjömagasinet och fiskekrogen och hua vilka priser...får nog bli något för kring 500kr/pers...de kostade ju typ 800...

Hur e fond?

Såg nu att de tar ca 1000kr/pers med vin för en kompl måltid....ajaj

Last edited:
Fond är dyyyrt. Men bra!

Asså, volvo har ett litet skjul med en brygga där de testkör båtar på riktigt. Det är inte dit du skall?

t-rex skrev:
Fond är dyyyrt. Men bra!

Asså, volvo har ett litet skjul med en brygga där de testkör båtar på riktigt. Det är inte dit du skall?
Jag skall sitta i lundby så jag kommer nog hamna i skjulet nån gång. Ingen som vet vad de har för båtar?

//M

Mingves skrev:
Jag skall sitta i lundby så jag kommer nog hamna i skjulet nån gång. Ingen som vet vad de har för båtar?

//M

jasåå, du! Din gamla Triumph svikare! :tungan
Du skall sitta på Lundby och testa på Penta... Jag känner en del folk där, det är ett bra ställe!
Jag själv sitter på andrasidan Gropegårdsgatan (powertrain) och gör mjukvaran du skall testa... du får inte hitta för mycket fel bara :7peta

triple skrev:
jasåå, du! Din gamla Triumph svikare! :tungan
Du skall sitta på Lundby och testa på Penta... Jag känner en del folk där, det är ett bra ställe!
Jag själv sitter på andrasidan Gropegårdsgatan (powertrain) och gör mjukvaran du skall testa... du får inte hitta för mycket fel bara :7peta
Vänta bara, jag är ubertester.....du kommer få så mycket felrapporter när jag börjar så att du blir ledig först vid pension :tungan

Mingves skrev:
Vänta bara, jag är ubertester.....du kommer få så mycket felrapporter när jag börjar så att du blir ledig först vid pension :tungan

...om du nu inte får sparken innan för att det inte går att hitta några fel...

Vilken avdelning skall du till? När börjar du?

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC