Idag börjar förnekelsekongressen

ah17 skrev:
Varför fråga mig om vad jag tycker? Bingo vet ju redan allt om mig, vad jag tycker och vad jag tycker. För att inte tala om alla mina tillkortakommanden.

Att dina enda argument bygger just på byfåne-spåret säger allt.
Eller hur, kompis :)

ah17 skrev:
Att dina enda argument bygger just på byfåne-spåret säger allt.

Ja verkligen, i skarp kontrast till ditt eget inledande inlägg i tråden som ju är ett skolexempel på saklig argumentationsteknik.

Chrille skrev:
Den här tråden sparkade mig rätt i komihåget. Lånade datorer innebär inte automatisk inloggning odärmed ignorelista. Ett tag var det lite roligt i att det patetiska...sen loggade jag in.

Kan du inte skriva i längst ner på dina medelanden vilka du har på din ignorelista. Så du slipper skriva det hela tiden?

Halogen skrev:
Ja verkligen, i skarp kontrast till ditt eget inledande inlägg i tråden som ju är ett skolexempel på saklig argumentationsteknik.

Tja jag postade en länk sådant brukar inte innehålla argument. Om du letar lite finner du tusen exempel på liknande.

Hypoteser om andra människor är annars legio här inne. Speciellt från vissa.... :hihi

A.C skrev:
Kan du inte skriva i längst ner på dina medelanden vilka du har på din ignorelista. Så du slipper skriva det hela tiden?

Hela tiden? Nu måste jag ovetande ha retat dig. Min närvaro på sajten det senaste är knappast underlag för "hela tiden"

MEn visst jag kan dämpa mig. Det är inte nödvändigt att dryga sig men lite kul är det.

ah17 skrev:
Tja jag postade en länk sådant brukar inte innehålla argument. Om du letar lite finner du tusen exempel på liknande.

Tja, personangreppen slank väl med av bara farten kan jag tänka mig.

Last edited:
Sanningen kan svida :hej

A.C skrev:

Det blir nog en kort lista, mig har han påstått stå listad i typ ett år men två gånger har han inte kunnat hålla sig, ena gången var det när jag skrev något om hans tjej(er), då rök det ur örona på Chewie ska du veta. :lol

Det här är den andra: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1473273&postcount=14

:banana

IronMike skrev:
Hahahaha vilken soppa, I like!

:blah :corn :corn :corn :wiggle :skrattaåt

vem ska man hålla på? - är antisemitism bra eller dåligt? ;)
för min del så stoppar jag dom i samma fack allihop (zigenare, judar etc)
men det får jag göra, utan att vara rasist för jag är inte helt svensk!

:tummenupp

Scizofrenetic, :tummenupp ,, både blatte å rasist...perfekt upplägg. :lol

ah17 skrev:
Du får gärna utreda vem som leder personangreppsligan.

En bra text, nej han är inte svensk: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=578&a=526237&previousRenderType=2

ett slut ord.. :7peta "" Om någon säger: "Nazisterna dödade inte så många judar och hade ingen plan för deras systematiska utrotning", så är denna person en historieförvrängare som förtjänar att bli intellektuellt motbevisad och moraliskt fördömd - inte fängslad. Om någon däremot säger: "Döda judarna" eller "döda muslimerna" eller döda amerikanerna" eller "döda de som utför djurförsök", och riktar sig mot särskilda grupper judar, muslimer, amerikaner eller forskare, då bör han drabbas av lagens hårdhet.

Det är av detta skäl som jag anser att en fällande dom i den senaste tidens yttrandefrihetsmål bara varit befogad i ett fall, nämligen i rättegången mot den Londonbaserade hatpredikanten Abu Hamza. Inte för att han är muslim och inte kristen, jude eller sekulär europé, utan för att han är skyldig till uppvigling till mord.... :tummenupp

Den insändaren säger en hel del, tror att de flesta håller med om det i stort.

Markus skrev:
Kan sluta illa, Malexander någon? :skrämd

Du tänker kanske på Jackie Arklöv, som var med i VAM eller vad de hette, intressant hur dessa resonerade. :rolleyes: :3freak

Vad är syftet med att förneka förintelsen?

Vill man inte som nazist utrota och "snygga till" i leden?

Borde dom inte vara nöjda med det dom har åstakommit?

Mark

Mark skrev:

Mark
Det där har jag också funderat på, varför förneka det man förespråkar och försvarar? Är det för att idiotförklara sig själv? Att man borde, ville och kunde gjort något men ändå misslyckades?

Mark skrev:

Mark

Exakt, varför förneka verkligheten? Nazisterna och Korvgubbe, Bingo mfl bär på samma obehagliga egenskaper i många avseenden.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg