Idag börjar förnekelsekongressen

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
Idag börjar kongressen som skall förneka förintelsen:

http://www.iranfocus.com/modules/news/article.php?storyid=6081

Förvånar mig att inte korvgubbe redan lagt en tråd om detta då han inte är sen att slå på trumman och ropa brunskjorta när antisemitism är på agendan.

Anledningen till att Korvgubbe inte gjort kan vara någon av dessa två:

1) Någon smaskig rubrik om detta har inte nått hans huvudsakliga informationskanal: Aftonprav...flåt Aftonbladet.

2) Han är själv gästtalare på kongressen på temat. "Lär av mig - så förnekar jag verkligheten i Sverige"

ah17 skrev:
Idag börjar kongressen som skall förneka förintelsen...

Jag förstår att du är lika upprörd över detta som du var när alla religösa samfund i typ ryssland hade fördömt en gayparad....

...eller är du bara arg att det är muslimer som stal din idé till arrangemang?

ah17 skrev:
Idag börjar kongressen som skall förneka förintelsen:

2) Han är själv gästtalare på kongressen på temat. "Lär av mig - så förnekar jag verkligheten i Sverige"

Måste medge att det där var lite roligt!
:hihi

Öh, missade jag något, eller var tråden bara något täck för att tracka korvgubbe ? :va

lorkan skrev:
Öh, missade jag något, eller var tråden bara något täck för att tracka korvgubbe ? :va

Låt honom hållas! Jag är mest nyfiken på hur han själv ser på förintelsen o.s.v.

Han startade en tråd där han länkade till en artikel om att ett gäng religösa i ryssland förbannade en gayparad trots att han själv spyr galla över homosexuella titt som tätt.

...och nu länkar han till en artikel som handlar om förintelseförnekelse trots att han själv använt "nationalist.nu" som källa där de f.ö för tillfället bedriver kampanjen:
"Förneka förintelsen du med!"
http://www.nationell.nu/index.php?a=986

....han är en liten mysfarbror...

Jag ska nog dra i ah-lizern:
- "Får se hur mycket du skrattar när du blivit berikad du med!"

korvgubbe skrev:
Låt honom hållas! Jag är mest nyfiken på hur han själv ser på förintelsen o.s.v.

Han startade en tråd där han länkade till en artikel om att ett gäng religösa i ryssland förbannade en gayparad trots att han själv spyr galla över homosexuella titt som tätt.

...och nu länkar han till en artikel som handlar om förintelseförnekelse trots att han själv använt "nationalist.nu" som källa där de f.ö för tillfället bedriver kampanjen:
"Förneka förintelsen du med!"
http://www.nationell.nu/index.php?a=986

....han är en liten mysfarbror...

Jag ska nog dra i ah-lizern:
- "Får se hur mycket du skrattar när du blivit berikad du med!"

Okej, :backontop

När ska USA invadera Iran måntro ? :)

Last edited:
korvgubbe skrev:
Jag är mest nyfiken på hur han själv ser på förintelsen o.s.v.
Varför det? Det är en sak att ha roligt på hans bekostnad en kort stund, men varför i hela friden skulle man vilja veta något om hans gnälliga föreställningsvärld? Tvärtom, du skall akta dig för sånt. Han kan dra ner dig till sin paranoida nivå där allt är otrevligt, alla är dåliga och farliga och framtiden är mörk, dyster och om möjligt ännu mer eländig än hans nuvarande tillvaro. Och hur kul har man i den världen tror du :lol

Last edited:
Bingo skrev:
Varför det? Det är en sak att ha roligt på hans bekostnad en kort stund, men varför i hela friden skulle man vilja veta något om hans gnälliga föreställningsvärld? Tvärtom, du skall akta dig för sånt. Han kan dra ner dig till sin paranoida nivå där allt är otrevligt, alla är dåliga och farliga och framtiden är mörk, dyster och om möjligt ännu mer eländig än hans nuvarande tillvaro. Och hur kul har man i den världen tror du :lol

När ska ni gifta er ??? :D

Hahahaha vilken soppa, I like!

:blah :corn :corn :corn :wiggle :skrattaåt

vem ska man hålla på? - är antisemitism bra eller dåligt? ;)
för min del så stoppar jag dom i samma fack allihop (zigenare, judar etc)
men det får jag göra, utan att vara rasist för jag är inte helt svensk!

:tummenupp

IronMike skrev:
vem ska man hålla på? - är antisemitism bra eller dåligt? ;)
för min del så stoppar jag dom i samma fack allihop (zigenare, judar etc)
men det får jag göra, utan att vara rasist för jag är inte helt svensk!
Logiken är glasklar. :rolleyes:

Bingo skrev:
varför i hela friden skulle man vilja veta något om hans gnälliga föreställningsvärld?

Varför fråga mig om vad jag tycker? Bingo vet ju redan allt om mig, vad jag tycker och vad jag tycker. För att inte tala om alla mina tillkortakommanden.

Att dina enda argument bygger just på byfåne-spåret säger allt.

Den här tråden sparkade mig rätt i komihåget. Lånade datorer innebär inte automatisk inloggning odärmed ignorelista. Ett tag var det lite roligt i att det patetiska...sen loggade jag in.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg