Idag 2/9 tänker jag köra själv

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Eftersom ni inte vågar köra med mig så kör jag en egen egorunda, 15 mil på perfekta krokvägar i rasande tempo, ingen får följa med och jag utgår inte ifrån Statoil, är du intresserad att inte följa med sätt då upp dig på listan.

1.
2.
3.
4.
5.
6.

Som jag precis skrev i en tråd precis så måste jag ta mitt ansvar nu.. o kan då inte följa me.....

Jag tänkte också ut o köra själv, fast min runda e mkt roligare än din micke, så de så!

GSXR1100R skrev:
Eftersom ni inte vågar köra med mig så kör jag en egen egorunda, 15 mil på perfekta krokvägar i rasande tempo, ingen får följa med och jag utgår inte ifrån Statoil, är du intresserad att inte följa med sätt då upp dig på listan.

1. AleX
2. Cbr micke
3. Ascender
4.
5.
6.

Sitt hemma i soffan och sura då :slicka

varför göra de så lätt så man skriver ut en tid, ut o leta upp oss, se om du hänger på, hänger du på så får du nästa hemliga tur-tid med dig hem :)

När kör du inte :confused:

cbr_micke skrev:
varför göra de så lätt så man skriver ut en tid, ut o leta upp oss, se om du hänger på, hänger du på så får du nästa hemliga tur-tid med dig hem :)

Häftigt, en skattjakt!
Är det hela Skåne jag ska leta i eller kan man få ett tips? Annars kan ni tuta lite när ni drar förbi Räddningsverket så kastar jag mig i sadeln och drar ifatt. De flesta turerna brukar ju passera där. Jag hör er alltid komma redan några km ifrån. :musik

Jo, tiden kan vara intressant å veta om man kommit hem från jobbet eller inte.

Kl 18.10 ifrån Rusta i Åkarp kör jag helt ensam igen, jag har inga kompisar...

GSXR1100R skrev:

:gråta
Jag blir ingen kompis idag iallafall. När det äntligen slutat regna med jämna mellanrum så måste jag passa på att måla färdigt fönstren någongång innan det blir försent i år. Det ska ju vara torrt när man börjar måla och hålla sig torrt ett tag när det är färdigt, och några såna dagar har det inte varit på länge så det gäller att passa på. Jag har några kvar att måla liksom...

Är det nån här som fattar hur man kan prioritera så sjukt som jag gör just nu? Måla fönster istället för att köra MC? Husägare :kocko

GSXR1100R skrev:

Glöm inte dina vänner änderna. En håvelimpa går väl lätt ned i packväskorna?

valmers skrev:
Glöm inte dina vänner änderna. En håvelimpa går väl lätt ned i packväskorna?
Goretex, Kraus 60 liters väskor, öppen hjälm och en Håvelimpa, ducks here i come :hej

Ångrar du dig så står erbjudandet kvar om kaffe med äpplekaka(egen skörd äpplen) :cool:

kan tyvärr inte åka med då jag skall montera fönster :crash

jtds skrev:
Ångrar du dig så står erbjudandet kvar om kaffe med äpplekaka(egen skörd äpplen) :cool:

kan tyvärr inte åka med då jag skall montera fönster :crash

Vad är äppelkaka mot att frysa sönder sej bakom styret :eek:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP