Idag är jag ledsen för att...

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Har du några teorier om vad det beror på?

Var tvungen att slå om till reserven precis innan, misstänker att cylindrarna hann gå torrt för mycket och helt enkelt skar/värmenöp, för den kokade inte förrän några sekunder efter att jag stannat.

2taktens mörka sidor.. :(

Well, kan ju inte säga att jag var helt ovetandes. Köpte den ju specifikt för att ha något ovettigt att köra på, och skruva med. Nu har jag hunnit köra med den, så nu tyckte den visst att det var dags att meka med den.

Är helt ledsen i hela mig... Om jag inte hittar rätt endurohoj snart att köpa så gråter jag :gråta

Alla som är hyfsat rätt säljs på 2 sekunder och de som inte är rätt är ju fel...

Idag är jag riktigt ledsen för att jag har förlorat en av mina bästa vänner på ett så jävla onödigt sätt

Är helt ledsen i hela mig... Om jag inte hittar rätt endurohoj snart att köpa så gråter jag :gråta

Alla som är hyfsat rätt säljs på 2 sekunder och de som inte är rätt är ju fel...
Segt, men beroende på vad du är ute efter för hoj så finns min kvar än:)

Jag är trött på att skita.. Det brukar vara skönt, men nu är det inge skönt längre.. :turkiet
Ds. Visste inte om jag skulle placera denna i förbannadtråden eller här i ledsentråden.. :(

Bilen står med trasig bensinpump, skulle ta gixxern.... punka.. Hämtade mina nyrengjorda förgasare till Bobbern med större munstycken och nålar, går fortfarande inte rent på toppvarv. SKÅL

För att första semesterveckan har gått och regnet bara strilar ner i den 14 gradiga "värmen".. Varför, när det är det enda man behöver?..Man knegar och sliter hela jefla året men får inte ens lite sol på nosen när man äntligen är ledig.. Synd om mig.

Hörru, om det är någon som bestämmer över sånt här.. Den här är till dig! :arsele

....jag har varit ifrån Foggy en hel vecka :gråta
Paketet jag behöver åker fram och tillbaka i Europa och skyr Sverige som pesten.

Jag tror min lille röde saknar mig. :gråta

....jag har varit ifrån Foggy en hel vecka :gråta
Paketet jag behöver åker fram och tillbaka i Europa och skyr Sverige som pesten.

Jag tror min lille röde saknar mig. :gråta

Kan du inte skaffa ett annat (från Addemoto som brukar vara snabba t ex) och helt enkelt returnera det du nu väntar på när det dyker upp? Beroende på vem som klantat så kanske du helt enkelt kunde låta bli att hämta ut det som är på vift? En sån sak ska väl inte få stoppa stora delar av säsongen, eller?

Smäller ju rätt högt att du har ett eget postnr i Spanien!

Kan du inte skaffa ett annat (från Addemoto som brukar vara snabba t ex) och helt enkelt returnera det du nu väntar på när det dyker upp? Beroende på vem som klantat så kanske du helt enkelt kunde låta bli att hämta ut det som är på vift? En sån sak ska väl inte få stoppa stora delar av säsongen, eller?

Smäller ju rätt högt att du har ett eget postnr i Spanien!

Det ser ut som om jag får det denna veckan. Hoppas jag.
Jag har ju kört nästan 500 mil. Vill bara lipa lite :)

Ha ha ha i detta läget är det inte riktigt en fördel med eget postnummer i Spanien.
Jag är glad att ingen var hemma och tog emot paketet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT