För mig har det varit såhär.
Bla bla bla göra slut.
Feelings, AAAAAAAAAAAAAAAAAAND it´s gone.
Jag brukar mer eller mindre avsky mina ex mer än allt
Haha, känner igen det du skriver!
Mitt ex innan denna har jag sett ett par gånger på byn dragandes på sin barnvagn i mjukisbrallor. Jag kan inte för allt i världen komma på en anledning till att jag skulle vilja gå bredvid henne där.
Men den här tjejen har ett sjukt gott hjärta och är verkligen genomsnäll. Så henne vill jag gärna minnas med ett leende på läpparna, även fast vi eventuellt inte kommer prata eller umgås så mkt i framtiden.

Men bättre kommer det ju att bli, lite tid och bra polare gör susen!

För det första var hon det avundsjukaste du kan tänka dig, om jag så mycket som blev tittad på av en tjej (för att inte tala om ifall jag själv såg åt något annat tvåbent, då jävlar...) så var det tal om att "döda den jävla horan"...
 För det första var hon det avundsjukaste du kan tänka dig, om jag så mycket som blev tittad på av en tjej (för att inte tala om ifall jag själv såg åt något annat tvåbent, då jävlar...) så var det tal om att "döda den jävla horan"... För det andra gick hon ner sig totalt, från att vara en pigg, energisk, rolig och spontan tjej till att bli en total soffpotatis. Vi hade massor av kul ihop och hittade på grejer, sen bara tog allt stopp och det rann ut i sanden... Försökte väcka liv i det hela men det var lönlöst, inget att göra dör liksom. Gjorde slut efter ett par månaders helvete där vi mest bara bråkade och hade det allmänt jävligt, och jag försökte verkligen att göra det bästa av situationen för att uppbrottet skulle bli så enkelt som möjligt för hennes del. Men i hennes ögon var jag ett as som sabbat allt och som var värre än värst och fan och hans moster...
 För det andra gick hon ner sig totalt, från att vara en pigg, energisk, rolig och spontan tjej till att bli en total soffpotatis. Vi hade massor av kul ihop och hittade på grejer, sen bara tog allt stopp och det rann ut i sanden... Försökte väcka liv i det hela men det var lönlöst, inget att göra dör liksom. Gjorde slut efter ett par månaders helvete där vi mest bara bråkade och hade det allmänt jävligt, och jag försökte verkligen att göra det bästa av situationen för att uppbrottet skulle bli så enkelt som möjligt för hennes del. Men i hennes ögon var jag ett as som sabbat allt och som var värre än värst och fan och hans moster... Försökte ställa upp för henne in i det sista, men en dag fick jag nog av hennes utskällningar och jävulskap (hon stalkade bland annat mina tjejkompisar under den här perioden) och sa till henne ungefär att "Efter allt jag försökt göra för oss så är det såhär du behandlar mig!? Fy fan!" Efter det har jag inte hört ifrån henne, med ett enda undantag: Efter ett par år hörde hon av sig och bad om ursäkt för att hon varit en idiot och bad om ursäkt för den sista tiden. En fin gest tyckte jag och försäkrade att det var "no hard feelings". Sen dess lugnt...
 Försökte ställa upp för henne in i det sista, men en dag fick jag nog av hennes utskällningar och jävulskap (hon stalkade bland annat mina tjejkompisar under den här perioden) och sa till henne ungefär att "Efter allt jag försökt göra för oss så är det såhär du behandlar mig!? Fy fan!" Efter det har jag inte hört ifrån henne, med ett enda undantag: Efter ett par år hörde hon av sig och bad om ursäkt för att hon varit en idiot och bad om ursäkt för den sista tiden. En fin gest tyckte jag och försäkrade att det var "no hard feelings". Sen dess lugnt... 

Det är inte så lätt som det låter, men det är värt det. Det där med att folk inte ringer upp när dom har sagt det är värdelöst... Det där med försäkringsbolag är också värdelöst, dom är jeffligt bra på att ta betalt, men att betala är värre, personligen så tror jag att det är policy att förhala så mycket som möjligt för att komma så billigt undan som möjligt...
 Det är inte så lätt som det låter, men det är värt det. Det där med att folk inte ringer upp när dom har sagt det är värdelöst... Det där med försäkringsbolag är också värdelöst, dom är jeffligt bra på att ta betalt, men att betala är värre, personligen så tror jag att det är policy att förhala så mycket som möjligt för att komma så billigt undan som möjligt...