Idag är jag ledsen för att...

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Tur att mitt skägg är mjukt med andra ord? :p

Fick höra det vid nåt hugg en gång.
"-Oj. Trodde det skulle vara strävt. Men ditt skägg är ju riktigt mjukt och gosigt."

Gosigt? vafanjaärhojåkaresomtuggartaggtrådliksom. :yoparty
 

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Värmdö
Hoj
Bensindriven
Idag är jag ledsen/förbannad/sur/vresig för att jag fått klamydia av flickvännen, stödet på Rettan har vält hojen och repat hela sidan. Jag är även kåt, men får inte knulla för att jag just fått klamydia.. :mad:

Tar gärna en banning för omoget inlägg nu när jag fått skriva av mig :arsele
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
:ajjabajjaApp app! Har ingen hona berättat för herrn att skägg river sönder hakan vid hångelaktivitet?
Minns i sambandet då att huden på insidan av låren är än tunnare och känsligare än nånstans i ansiktet.
"Dålig" skäggväxt är inte dåligt!:mattias

Ingen har haft något att anmärka på vid hångel. Naturligtvis visar jag tillbörlig hänsyn och hyfs genom att tillse att allt utom det jag vill ha kvar i nyllet är slätrakat. Även om könsumgänge inte är på agendan. Skäggstråna är av den klenare kalibern som inte är så hårda och av den längden så att de viker sig. Gällande lårens insida och huden där har ingen hona klagat hittills, tvärtom.

"Dålig" skäggväxt, är således ett relativt begrepp.

Idag är jag ledsen/förbannad/sur/vresig för att jag fått klamydia av flickvännen, stödet på Rettan har vält hojen och repat hela sidan. Jag är även kåt, men får inte knulla för att jag just fått klamydia.. :mad:

Tar gärna en banning för omoget inlägg nu när jag fått skriva av mig :arsele

Var parkerade du hojen, grus?

Ny eller slarvig flickvän?
 
Last edited:

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Värmdö
Hoj
Bensindriven
Var parkerade du hojen, grus?

Ny eller slarvig flickvän?

Hojen stod i garaget, hon hade säkert en meter svängrum men likförbannat skulle hon allt putta till den ordentligt när hon var ute och hämtade sina innebandyklubbor.. Nja, 2 månader gammal, vettefan vad man skall tro egentligen, förbannad är jag i alla fall :huvet

Förstår inte hur hojen kan få så mycket stryk, alla kåpor på hela sidan är repade, bakspegeln och blinkersen gick av. :mad:


EDIT: Hon är inte 2 månader gammal :huvet Hon har varit min flickvän i 2 månader.. :död
 
Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hojen stod i garaget, hon hade säkert en meter svängrum men likförbannat skulle hon allt putta till den ordentligt när hon var ute och hämtade sina innebandyklubbor.. Nja, 2 månader gammal, vettefan vad man skall tro egentligen, förbannad är jag i alla fall :huvet

Förstår inte hur hojen kan få så mycket stryk, alla kåpor på hela sidan är repade, bakspegeln och blinkersen gick av. :mad:


EDIT: Hon är inte 2 månader gammal :huvet Hon har varit min flickvän i 2 månader.. :död

Ett passivt aggressivt utbrott från henne? Hon är sotis!!!

Förbannad är det minsta man skulle bli. Det är ju förfan upplysningsplikt på könssjukdomar. Skulle två månader bli mer så kan du ju alltid se fram emot att kunna spela på dåligt samvete om det skulle behövas.
 

sportbike

Guest
Idag är jag ledsen för att det är precis som vanligt när det blir höst, fler hojkompisar som förolyckats, färre än förra hösten att kröka med, bowla med, planera nästa säsong och meka sena kvällar med.
Börjar det bli dags att skaffa sig ett annat intresse där folk inte går åt som flugor, eller ska man bita ihop?
Ju fler man lär känna som åker hoj, desto fler blir det att oroa sig för......

Tänker högt bara.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Idag är jag ledsen för att det är precis som vanligt när det blir höst, fler hojkompisar som förolyckats, färre än förra hösten att kröka med, bowla med, planera nästa säsong och meka sena kvällar med.
Börjar det bli dags att skaffa sig ett annat intresse där folk inte går åt som flugor, eller ska man bita ihop?
Ju fler man lär känna som åker hoj, desto fler blir det att oroa sig för......

Tänker högt bara.

Tror att Dr Bike hade samma funderingar som du, att skaffa någon annan hobby..:(

Idag är jag ledsen för att allting är som vanligt...
 

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Idag är jag ledsen för att det är precis som vanligt när det blir höst, fler hojkompisar som förolyckats, färre än förra hösten att kröka med, bowla med, planera nästa säsong och meka sena kvällar med.
Börjar det bli dags att skaffa sig ett annat intresse där folk inte går åt som flugor, eller ska man bita ihop?
Ju fler man lär känna som åker hoj, desto fler blir det att oroa sig för......

Tänker högt bara.

Hur många gick åt i år?
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
För att det är VÄLDIGT svårt att hitta en tjej/kvinna som man kan tänka sig leva ihop och skaffa barn med. Ingen verkar vilja ha barn förens dem är 30+.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
För att det är VÄLDIGT svårt att hitta en tjej/kvinna som man kan tänka sig leva ihop och skaffa barn med. Ingen verkar vilja ha barn förens dem är 30+.

Jag tycker det är väldigt svårt att hitta en 30- utan 3-4 ungar :gnissla
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För att det är VÄLDIGT svårt att hitta en tjej/kvinna som man kan tänka sig leva ihop och skaffa barn med. Ingen verkar vilja ha barn förens dem är 30+.
öhh? wtf här kan man knappt titta på en tjej utan att hon ska gå å bli gravid... så vafan klagar du på?!?! :D

själv e jag ledsen för att det inte blev nå hoj åka iår och att det inte verkar fixa sig till nästa åt heller. Och att jag inte vet vad jag vill, på nått plan..
 

freddetheman

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
KTM 660
Idag är jag ledsen för att jag har varit ledsen och deprimerad större delen utav det här året. Allting känns värdelöst. Visst, bra jobb och hyfsat betalt. Men, jag kan inte bli glad längre. Fml.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top