Idag är jag ledsen för att...

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
De två fetstilta hänger ihop hörrö. :7peta :tungan

Haha ja BF3 kommer av den dåliga kondisen :tungan

Nä men träningen kommer faktiskt i första hand nuförtiden. Har förvånansvärt lite träningsvärk efter rundan igår. Bara vaderna som strejkar lite men en cykeltur på det så går det nog över.

För att jag kollat sluuut på alla avsnitt av game of thrones.. Vad kan möjligen fylla denna tomhet i mitt hjärta :(

För att jag kollat sluuut på alla avsnitt av game of thrones.. Vad kan möjligen fylla denna tomhet i mitt hjärta :(

Samma här, bara för någon timme sedan. Blir till att läsa böckerna istället! Har plöjt igenom första och andra, bara gräva ner huvet och fortsätta!:banana

Att en pojke i grannbyn blev ihjälslagen på sin midsommarfest när han försökte stoppa ett bråk som drogs igång av objudna gäster gör mig väldigt ledsen. Det får mig att minnas när mina egna vänner gick bort, och det får mig att undra var tusan världen är på väg egentligen :(

Äh...
Lite allt möjligt... :(

O extra mycket för att karlar inte går att förstå sig på...
:suck

Idag var det en riktig skitdag. Har jobbat en massa övertid senaste fem månaderna och idag fick jag höra att det blir ännu mer.

För att det har varit så jobbigt på sistone så tror jag att jag råkade vara sjukt dryg mot en tjej på jobbet som jag gillar och som alltid är så trevlig mot mig och nu har jag dåligt samvete för det. :(

Last edited:
Jag ska jobba över 11 timmar imorgon.... fast det är ju massa OB så jag är nog inte ledsen egentligen :D

För att det har varit så jobbigt på sistone så tror jag att jag råkade vara sjukt dryg mot en tjej på jobbet som jag gillar och som alltid är så trevlig mot mig och nu har jag dåligt samvete för det. :(

Äh, det fixar du om du skärper dig. Bara att dra på med charmen. :tummenupp Bättre lite dryg än att ignorera och överhuvudtaget inte se henne. Uppmärksamhet är alltid bra. :)

Hej, tråkigt att läsa, man undrar hur vissa människor kan göra en anan människa medveten ledsen, vet många har det jobbigt i relationer, hoppas det reder sig, man ska vara snäll här i vårt korta liv tycker ju jag personligen...Speciellt mot sin partner. kram:gnissla
Då skriver jag väl här också då: Fruntimmer...:(

Äh, det fixar du om du skärper dig. Bara att dra på med charmen. :tummenupp Bättre lite dryg än att ignorera och överhuvudtaget inte se henne. Uppmärksamhet är alltid bra. :)

Ja, jag får kompensera helt enkelt. Tur att hon verkar gilla mig med iaf. så det blir nog inte så svårt. :)

Precis nått botten. Tvungen att sälja mitt xbox360 till mina kompisar, då jag knappt använder det. I morgon åker tv:n ut på annons. Tror jag gav dom ett bra pris dock. 150 euro för 9 originalspel, 20 brända, såna där buzzkontroller och guitarhero-gitarr. Och wifiadapter.

Ja, jag får kompensera helt enkelt. Tur att hon verkar gilla mig med iaf. så det blir nog inte så svårt. :)

Be om ursäkt.
Alla kan ha en rutten dag med tillhörande humör, och då är det lätt att det går ut över dom som inte förtjänar det.
Men ber du om ursäkt kommer du klättra ännu mer på gilla-stegen för hennes del. :)

Be om ursäkt.
Alla kan ha en rutten dag med tillhörande humör, och då är det lätt att det går ut över dom som inte förtjänar det.
Men ber du om ursäkt kommer du klättra ännu mer på gilla-stegen för hennes del. :)

Ja allt var ok vilket jag är glad för. :)
Jag bjöd även på middag under veckan då vi båda jobbade över, så det är vatten under bron nu hoppas jag. :banana

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing