Idag är en stor dag!

Benny

Gold Member
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
GSX-R 750
Idag var dagen då jag klarade mc-kortet! :D

Vet inte om d finns nån skönare känsla me kläderna på... :p

Hoppas vi cs på vägarna...

GRATTIS !!

Jag är så närvös skall snart köra upp i falkenberg.. Har ingen hoj att köra på ännu så det blir till att tigga och be bland vännerna..

Tack!

Hoppas d ordnar sig så du hittar en hoj o använda, själva uppkörningen går nog galant ska du se... :tummenupp

Får hoppas det.. Det e ju inga större problem att göra olika manövrar på Duken men när man sätter sig på en plastraket så blir det nog lite annorlunda..

Hmm, har undrat över det där med att låna hojj, har inte trafikskolan att låna? Så är det i denna lilla hålan iallafall! :)

Kör upp som privatist så jag tror inte att det finns nån trafikskola som lånar ut nån hoj..

Körde upp som privatist förra sommaren. Gick till en trafikskola och bad om att få en dubbellektion så att läraren kunde tipsa mig om vad jag behövde träna på. Visst inga problem sa de! Efter lektionen sa han: - Ja det ska nog inte vara några problem det där. (Och det var det inte heller) :D

Grattis till er allihop!

Är det inte nu vi ska komma med en massa pekfingrar om skydd, forkörningar, busåka och sånt? :crash

Grattis! själv kör jag upp den 24 och börjar redan bli nervis*ler* men jag nöter på mycket på körskolan bättre för mycket än för litet

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!