Idag är det 32 år sedan John Lennon mördades..

Öhm, hur mycket har den med John Lenon att göra egentligen? :va

Shit pommes vilket bibelproppagandanojs!

Hej Stefan! Var tror du John Lennon är nu? I himlen eller helvetet? Om du dog i dag, var skulle du spendera evigheten?

/Rikard

Skäggot, 10 av 10 dör. Vad kan vara viktigare än att veta var man ska spendera evigheten?? Därför är denna dokumentär högst angelägen för dig!
80 år på jorden i synd är ett långt liv. Men vad gör det om tusen år? Det enda som är viktigt om tusen år eller om 10 000 år eller om en miljon år är vilken plats jag är. Du ser livet tar inte slut bara för att kroppen dör.

/Rikard

Hej Stefan! Var tror du John Lennon är nu? I himlen eller helvetet? Om du dog i dag, var skulle du spendera evigheten?

/Rikard

Är himlen full med pingstvänner så väljer jag nog helvetet :lol

Skäggot, 10 av 10 dör. Vad kan vara viktigare än att veta var man ska spendera evigheten?? Därför är denna dokumentär högst angelägen för dig!
80 år på jorden i synd är ett långt liv. Men vad gör det om tusen år? Det enda som är viktigt om tusen år eller om 10 000 år eller om en miljon år är vilken plats jag är. Du ser livet tar inte slut bara för att kroppen dör.

/Rikard
Vansinne:dummer, vi återföds ju, det vet väl alla?:va

Smartman i nygammat nick?

Orkar inte glo på propagandarullen men gode John var väl knappast syndfri så vill man möta honom så får man nog ta resan ner... är ju ändå bara mormoner som hamnar i himlen :angel

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti