Gula faran
Liten men snabb
Zlide skrev:
Den beryktade fanta-tanten har slagit till igen!!![]()
Nämen, visst blir man glad! Det behövs inte så mycket egentligen, bara rätt tillfälle dyker upp så...en liten omtanke kan betyda supermycket!
Det är ganska kul faktiskt att hjälpa människor man inte känner. Då är det ju uppenbart att man inte kräver ngn motprestation.
En annan situation: När jag var yngre och inte lika kaxig stötte jag ihop med en 2-meters broiler inne på krogen. Han var fokuserad på att mucka med alla killar han såg, även mig. Jag stod i baren och han ställde sig bredvid och började halsa min öl för att se min reaktion. Jag insåg att jag troligen skulle åka på stryk om jag opponerade mig så jag sa istället. "vänta så ska jag köpa en egen öl till dig..." Helt plötsligt såg killen riktigt fånig ut...tog skamset den nya ölen o gick därifrån...![]()
Det var helt klart värt en bira att se honom förnedrad!![]()
Härligt....lång näsa till han
Prata snällt o lugnt med någon som är VÄLDIGT arg på en är rätt kul för då blir personen ännu argare för man inte själv blir arg tillbaka ....tycker jag är rätt kul
nääästan samma....
Guuuud sa sorglig den ar, men den ar sa vard att se...inte chick flick, kolla in den.