Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Nu under senaste veckan så har det vid minst två tillfällen kommit meddelanden från folk som vill att jag skall lägga till dem på min Contact list.

"U online? I do not see... add in contact list please and continue dialogue"

Kan detta vara något försök att skicka virus eller hitta på något jävelskap med datorn? De säger att de inte kan se mig online fastän att jag kör i vanliga online-läget.

Thundercat skrev:
Nu under senaste veckan så har det vid minst två tillfällen kommit meddelanden från folk som vill att jag skall lägga till dem på min Contact list.

Kan detta vara något försök att skicka virus eller hitta på något jävelskap med datorn? De säger att de inte kan se mig online fastän att jag kör i vanliga online-läget.

Bara en massa jävla spam och dylik skit. Ignorera!

Thundercat skrev:

Får jag fan alltid. Karen, Linda, Anna, allt möjligt heter dom...

Bara att ta "Ignore User", iofs kommer dom tillbaka varenda jävla gång... Har nog inte fått virus av det... Det är säkerligen nå skit, som reklamgrejs å sånt, men nog inte virus...

Thundercat skrev:
Ja, Andrea (eller vad hon hette?) är säkert min drömtjej... Nu går jag å dränker mig. Adjö. :gnissla

Äh, hon stöter på andra så hon är inget att ha (har vart på mej flera gånger :tuttar )

Thundercat skrev:
Ja, Andrea (eller vad hon hette?) är säkert min drömtjej... Nu går jag å dränker mig. Adjö. :gnissla

Ja, tänk om? gör så men skita inte ner vattnet för mycket,, det ska användas igen, tänk på de! Hej då.. haft en trevlig tid tillsammans,, adjö :(

Hmm...märkligt...verkar mest finnas tjejer på icq :va
Vart e grabbarna??? :tungan

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!