P-E
Guest
Ett litet steg för att göra Sverige bättre! Billigare mat är ju aldrig fel! Speciellt inte för studenter och andra som har det svårt! Bra gjort ICA! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neanderthalaren skrev:Coop gör likadant. Är det någon man ska tacka så är det lågpriskedjorna (som man dock kan säga både det ena och andra om).
P-E skrev:Ett litet steg för att göra Sverige bättre! Billigare mat är ju aldrig fel! Speciellt inte för studenter och andra som har det svårt! Bra gjort ICA!![]()
t-rex skrev:Nu skall vi väl vara försiktiga att ge ICA cred. Hade det inte varit för ICA hade våra matkassar varit betydligt billigare.
t-rex skrev:Nu skall vi väl vara försiktiga att ge ICA cred. Hade det inte varit för ICA hade våra matkassar varit betydligt billigare.
mb skrev:Tror jag ska börja äta mer ute själv. Har börjat som lärarpraktikant på en gymnasieskola i stan, så nu kan jag käka på deras servering för bara 28 spänn. Tokbilligt och det verkar vara bra mat![]()
P-E skrev:Äh man köper sånna där tygkassar istället.![]()

Hehe..MrGooFy skrev:Du skulle praktiserat på "värstingskolan" i Borås. Där äter personal och polis gratis.![]()
Biturbo skrev:Hehe... En och annan vuxenpoäng på dem...![]()
mb skrev:Hehe..
Att inte småttingarna fattar hur bortskämda de är. De glassar runt utan att behöva försörja sig själva, de får gratis skolmat, böcker, bidrag osv.
mb skrev:Hehe..
Att inte småttingarna fattar hur bortskämda de är. De glassar runt utan att behöva försörja sig själva, de får gratis skolmat, böcker, bidrag osv.
P-E skrev:Jag brukar aldrig använda kasse när jag handlar, när jag handlar blir det en liten dricka eller något litet som man lägger i cykelkorgen eller väskan. Skulle jag handla mycket köper jag nog ändå, kom ihåg att min mamma hade sån där tygkasse för några år sedan.

-PLASTMISSIL- skrev:Det var ju verkligen på tiden att dom sänker priserna, blir ju ruinerad varje gång man handlar där..Willys är bäst!
Oftast (inte alltid) måste det kompenseras någonstans när det ska bli billigare.Lartes skrev:Fast ICA blev väll tvungna att varsla minst 500pers för att ha råd med lägre priser?
Så jag vet inte om de anställda blev lika glada som vi?
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |