ICA gör den ballaste reklamen...

icas reklam kan jag ibland se lite humor osv i.
men djuice ?

Måste erkänna att jag inte alls tycker djuice reklamen är bra, fattar den inte alls.
Jag tycker den känns billig, usel och gjord av någon med inte bara en allvarlig störning, efter att ha sett den så ser jag inte att jag någonsin skulle välja djuice för någonting.

Tanten i jörgens inlägg var lite kul men resten var ju ren katastrof, tror det var den sämsta reklamen jag någonsin sett. Alla kategorier.

Okej. Nu driver t.o.m killen med Downs med skåningar. (Ja han den där Paul e från Osby) ALLA driver med skåningar. Dags att känna sig kränkt!! :D

[YOUTUBE-ID]iCJ9DH41zc8[/YOUTUBE-ID]

Del 3

Praktikanten var fruktansvärt lik mig, inte på avataren men på min profilbild. Bara kedjan som saknas så kommer han bli lika cool som mig.

[YOUTUBE-ID]iCJ9DH41zc8[/YOUTUBE-ID]

Del 3

:rofl
När jag var tonåring så hängde jag ibland på fritidsgård.
Där hängde ibland kommunens Down också, de var där på dagtid ibland och vi andra kanske spelade flipper eller hur det nu var, hur som helst så var det Down där ibland. En av dem körde den där på mig, i princip:
En gång gick han förbi mig med sin handledare och när handledaren gått förbi så tryckte han upp sitt längsta fuck-finger 20cm från mitt fejs. :lol
En annan gång, och det var inte lika roligt, så kom handledaren och sade:
"Markus, fy fan för dig!"
"-eh va?" *målbrott*
"Roger säger att du sade att han var efterbliven"

Det sista hade jag naturligtvis inte gjort men han hade fått för sig det eller så jävlades han bara, Roger alltså. Det var lite out of line men ändå kul, han måste sannerligen hatat gapiga flipperspelssepelande tonåringar. :fakta

Tyvärr dog Roger sen, världen behöver mer Down-humor. :(

Själv hatar jag bristen på flipperspel i Sthlm. Visst, de finns men blir allt mer sällsynta. CS och WoW-snorisarna har utplånat ett stycke sann kultur.

Finns det inte på spelhallarna längre? Fanns en som hette Play eller Game eller vad det var på Slöjdgatan med massa Sega Rally, Time Crisis och Flipper.
Trots wt-faktorn borde man ha ett flipper och en enarmad bandit hemma. :mattias

tillome flipperspelet som fanns med i windows förr är väl borta nu?

Finns det inte på spelhallarna längre? Fanns en som hette Play eller Game eller vad det var på Slöjdgatan med massa Sega Rally, Time Crisis och Flipper.
Trots wt-faktorn borde man ha ett flipper och en enarmad bandit hemma. :mattias

Vi brukade alltid stanna till på Flippercaféet på Olofsgatan när vi skulle till Street Style....

Game på Slöjdgatan kikade jag in på ett par gånger men det är väl borta nu?! Var mest bara rader med speldatorer nere i källaren och alldeles för få flipperspel.

Ett modernare Williams/Bally flipper står högt på önskelistan.
Högt inköpspris och massa underhåll avskräcker dock fortfarande...men ju fler spelhallar som stänger/kastar ut sina flipperspel desto större sug efter ett eget spel... :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti