Ibland!

• Thread starter Thread starter granted79
  • Start date Start date

granted79

Guest
Hej!
ville bara säga att ibland så mår man bra o allt e nästan frid o fröjd o ibland så känns det som hela ens värld rasar ihop!
Man får den där känslan av att man inte har kontroll på någonting o man e helt utlämnad åt någonting som man inte vet vad det är för något!
När man får den här känslan så känns allt så konstigt o det mesta bara snurrar i huvudet på en......
Undra varför d blir så eller ja man vet nog det ändå,det kan ju vara så att man förlorar sin käreste eller att man bråkar med någon eller som värst att någon nära försvinner hastigt!!!!
Visste inte att man kan känna sig så osäker på saker o ting som man trodde var lika säkert som att jag står på denna jorden,så osäker på allt i hela världen att det kan bli så att den känns overklig på nåt helt sjukt sätt!!!
Jag har fått erfara den känslan idag igen,fast det var länge sedan sist o jag hoppas att inte ens min värsta fiende kommer få känna på den nån gång!
Jag hoppas att ni alla där ute får en riktigt trevlig jul o ett gott nytt år så börjar vi om efter 2004 o tar o gör vårat nya år till det bästa vi någonsin haft!

ville bara skriva av mig lite.... tack på förhand johnny!!!

Efter regn kommer sol :va :rolleyes:

Vet hur det känns, men brukar tänka att det finns de om har det värre.

Tänk på allt posetivt du har och kommer att vara med om :tummenupp

Själv så har jag utstått mycket i mitt liv, mycket hänger som en tung börda.
Men trotts det försöker jag att se allt med glädje :tummenupp

Kämpa på, (det som inte dödar det härdar) För varje dag blir man starkare och mer erfaren :yoparty

Willmar skrev:
Efter regn kommer sol :va :rolleyes:

Vet hur det känns, men brukar tänka att det finns de om har det värre.

Tänk på allt posetivt du har och kommer att vara med om :tummenupp

Själv så har jag utstått mycket i mitt liv, mycket hänger som en tung börda.
Men trotts det försöker jag att se allt med glädje :tummenupp

Kämpa på, (det som inte dödar det härdar) För varje dag blir man starkare och mer erfaren :yoparty

tack så mkt killen d värmer ,men ibland så spårar allt ur bara om man fattar inget!!!

Det kallas ju depression, och beror på avsaknad av vissa kemikalier i hjärnan, inget annat... När man förstår varför det händer, så är det lättare att bli av med..
Men visst livet suger då och då..

Last edited:
Btw, hur gick det med din stulna hoj.. Såg dig på Valand härom dagen/veckan med förövrigt tror jag..
Simma lungt!

Hultan skrev:
Btw, hur gick det med din stulna hoj.. Såg dig på Valand härom dagen/veckan med förövrigt tror jag..
Simma lungt!

nej inte deprission bara att man blir så jävla sne ibland på allt ibland så man mår skit... o saker som man inte trodde skulle hända händer!!!
hojen e fortfarande borta men fick ut pengar för den så jag funderar på en retta nu...he he he he!!
btw vem e du? var jag onykter på valand... :tungan

granted79 skrev:
nu såg jag vem d var... läget?
Blidde avbruten av uppbackningen av Sh..

Jorå, det är bra, och jag vet inte om du var dragen, såg dig på avstånd bara.. :)
Jaja, retta, dom är fina dom! Blir nog en sån med när jag slutar plugga.. Det kostar ju lite att ligga på topp.. ;)

Ta det lungt, och hoppas det löser sig för dig!
Det är ju jul med! :tomten
God jul!

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet