Ibland har man flax

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
eller man kanske skall tacka hösten för kalla däck och kall asfalt.
Hojen har fått stå ett par veckor pga att jag har varit utomlands, men ikväll så fick den en tvätt och lite kärlek. På väg hem i höjd med Södersjukhuset, så tyckte jag att det var ett lämpligt ställe att uiiila på. Sagt och gjort, av / på med gasen och bakdäcket bara spinner. Besviken blir man, men vad står 100 m längre fram? Farbror Polisen har ett gäng bilar och minst 1 hoj ståendes i höjd med sjukhuset för trafikkontroll! Hade jag haft ett par grader till i däcken och asfalten så hade de fått se en fin wheelie iaf, men denna gång uteblev showen.

Tur för mig, otur för dem! :tungan

Fan också, hade du wheelat så hade ditt inlägg varit mycket roligare ;)

loser skrev:
Försökte ju, men det ville sig inte. Roligare hade det blivit för polismakten, icke för mig! :)

Varit utan hoj för länge ??? :rolleyes:

Det är aldrig bra att åka utomlands, hur gick det med bilderna från Amsterdam :4skrika

wheelieman skrev:
Varit utan hoj för länge ??? :rolleyes:

Det är aldrig bra att åka utomlands, hur gick det med bilderna från Amsterdam :4skrika

Hörru, samma regler gäller som med Vegas. What happens in Vegas / Amsterdam stays in Vegas / Amsterdam! :tungan
Häng på nästa gång istället för att sitta och gnälla i höstmörkret! :4skrika

loser skrev:
Hörru, samma regler gäller som med Vegas. What happens in Vegas / Amsterdam stays in Vegas / Amsterdam! :tungan
Häng på nästa gång istället för att sitta och gnälla i höstmörkret! :4skrika

Hmmmmm.............. du vågade inte alltså :7peta :hihi

wheelieman skrev:
Hmmmmm.............. du vågade inte alltså :7peta :hihi

Vadå! Tror du inte att jag törs? Du som indianerna kallar "gossen-som lockar-fram-ödlor-ur-natten", skall bara vara tyst! :)

Daytona Peter skrev:
Han har redan förbrukat sin tur för den här veckan!

Nope, fick lite mer tur i morse. Blev stoppad av en MC-polis efter Strandvägen. Han uppskattade inte att mitt skattemärke var skrapat (ställde av hojen när jag var bortrest). Farbror ville se mitt papper ifrån VV, men se den gubben gick inte. Den lappen ligger ju kvar i skrivaren på jobbet. Han hade ingen aning om påföljden för det, så han tyckte att jag kunde få åka utan att bötfällas. Han var dock inte så munter på morgonkvisten. Men man skall inte klaga. :tummenupp

loser skrev:
"gossen-som lockar-fram-ödlor-ur-natten":)

App app app app!!! Nu ska vi inte förvränga sanningen här, tror bestämt att det var dig hon kastade sina slemmiga blickar efter. Framför allt efter som jag inte ville sponsra hennes redan väl tilltagna fyllenivå :mattias

wheelieman skrev:
App app app app!!! Nu ska vi inte förvränga sanningen här, tror bestämt att det var dig hon kastade sina slemmiga blickar efter. Framför allt efter som jag inte ville sponsra hennes redan väl tilltagna fyllenivå :mattias

Hörru, det är omöjligt! Jag var för liten för henne! Hon ville ha en riktig karl, med mer kubik = dig! :D

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN