Ibland blir man förvånad över annonser!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
http://www2.blocket.se/view/1721318.htm?l=0&c=1&city=0

Ibland blir man förvånad över annonser,ny hoj o kört 160 mil...det är ju nästan vad man kör i omväg för o komma till korv kiosken.Är det jag som är lite trångsynt kanske? men kommer man på efteråt att man har tidsbrist o ändå lagt ut en massa peng på hoj o kommer på att den ska säljas.
160000 kr är ju inte små pengar heller o komma på efter 160 mil att tiden inte räcker till.

precis, det är ju vad man kör på typ 2 veckor vid fint väder...

Varför kollar du på en sån :D
KÄnner du att åldern börjar ta ut sin rätt eller? :lol

Köp en R1 -04 istället för de pengarna....

750RR :hej

Allmänt snokande!

maverick_750rr skrev:
Varför kollar du på en sån :D
KÄnner du att åldern börjar ta ut sin rätt eller? :lol

Köp en R1 -04 istället för de pengarna....

750RR :hej

Tjena! Mave
Ne fy attan inte ska jag ha en sån så oroa dej inte,det vara bara lite allmänt snokande o vet ej egentligen varför jag klicka upp den.
Jo vem vill inte ha en 04 av Rettan me se där pengarna räcker inte till allt man vill här i livet....kanske om nån år så byter man upp sej,än så duger 00.an ett tag till o om inte det så blir det ju billigare o uppgradera den med trim,turbo även om det blir svårt o uppgradera till 04.ans utseende.
Nä just nu är jag sugen på o fixa en offrodare oxå typ KTM eller nåt sånt skoj som man kan tejpa för skylten på o ut o busa lite i skog o mark he he.Men men det får dröja det oxå lite,nu först så är det Thailand som gäller till helgen o sen när kan kommer hem får man kanske slå till o uppgradera lägenhet till större o få lite ordning även om hojar betyder en stor del av ens intresse.
Mvh Peter R1 racer

R1 racer skrev:
http://www2.blocket.se/view/1721318.htm?l=0&c=1&city=0

Ibland blir man förvånad över annonser,ny hoj o kört 160 mil...det är ju nästan vad man kör i omväg för o komma till korv kiosken.Är det jag som är lite trångsynt kanske? men kommer man på efteråt att man har tidsbrist o ändå lagt ut en massa peng på hoj o kommer på att den ska säljas.
160000 kr är ju inte små pengar heller o komma på efter 160 mil att tiden inte räcker till.

Kostar dom så jävligt? min granne köpte en sån ny i sommras nämligen.

R1 racer skrev:
Är det jag som är lite trångsynt kanske?
Kan finnas hur många anledningar som helst till att sälja. Spelar det nån roll egentligen?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park