Alltså nu är jag riktigt upprörd. Behöver nästan något lugnande
RR sektionen är 2 sidor medan cross sektionen i senaste numret är 20 sidor. I princip all motorsport tas med förutom RR. Vad fan har de emot RR??
Ok jag vet att det finns många trådar men jag är nu så upprört över hur dålig tidningen är att jag kan inte låta bli spy galla över den
. Jag har redan slängt dagens tidning och mailade SVEMO och bad dem sluta skicka smörjan hem till mig. Har redan fyllt 2 påsar med skräpet, inte nog med att den är dålig, den skickas dessutom hem väldigt ofta. 'curse'
Kalendern som finns i IB är väl ok men den får man ju separat och de flesta av er som tävlar har väl hyffsat koll på tider, arrangemang osv.
Är det något som vet om/när det blir en annan tidning för RR gänget. Nyligen gick ju sporthoj.com tidningen i graven, synd, verkligen. Nu ska jag iväg och tända en brasa, återkommer för att läsa era synpunkter.
/ape
RR sektionen är 2 sidor medan cross sektionen i senaste numret är 20 sidor. I princip all motorsport tas med förutom RR. Vad fan har de emot RR??
Ok jag vet att det finns många trådar men jag är nu så upprört över hur dålig tidningen är att jag kan inte låta bli spy galla över den
. Jag har redan slängt dagens tidning och mailade SVEMO och bad dem sluta skicka smörjan hem till mig. Har redan fyllt 2 påsar med skräpet, inte nog med att den är dålig, den skickas dessutom hem väldigt ofta. 'curse' Kalendern som finns i IB är väl ok men den får man ju separat och de flesta av er som tävlar har väl hyffsat koll på tider, arrangemang osv.
Är det något som vet om/när det blir en annan tidning för RR gänget. Nyligen gick ju sporthoj.com tidningen i graven, synd, verkligen. Nu ska jag iväg och tända en brasa, återkommer för att läsa era synpunkter.
/ape
Last edited: