iAudio eller iPod?!

korvgubbe skrev:
...Äh, det var inget problem.. men nu fick jag ett problem...
....Jag har råkat få en helt oanvänd iTrip över. Någon som är intresserad. Passar tyvär inte till Nano(kan passa i dockan men inte direkt i spelaren)...
är inte dessa olagliga i sverige pågrund av den korkade lagen som förbjuder privata radiosändare, inte för att någon skull bry sig men ändå.

-Rosen- skrev:
är inte dessa olagliga i sverige pågrund av den korkade lagen som förbjuder privata radiosändare, inte för att någon skull bry sig men ändå.

De är inte olagliga att köpa eller äga.. men olagliga att använda...

Det är olagligt att köra för fort oxå! :tungan

...givetvis är avsikten att bara använda den när man är utomlands på semestern eftersom alla svenska poliser har en radiomottagare i fickan som de använder för att spana efter olagliga iTripare...

Halogen skrev:
Mkay. Hm. Får fundera lite, jag hör av mig om det blir aktuellt. :)

Gör så. PM-boxen står öppen för alla(nåja, först till kvarn) som kan tänkas vara intresserade av att kunna lyssna på sin iPod sladdlöst i bil eller hem... =)

Vad för MP3 ska man ha om man vill ha något vettigt för under tusingen, finns det sådant? Helst känt märke, inget Mumbojumbo. Jo, jag vet att det sitter samma skit i alla, men jag gillar kända märken. :fakta

Markus skrev:
Vad för MP3 ska man ha om man vill ha något vettigt för under tusingen, finns det sådant? Helst känt märke, inget Mumbojumbo. Jo, jag vet att det sitter samma skit i alla, men jag gillar kända märken. :fakta

iPod shuffle? 995:- för 1GB-modellen.

Hmm... iPod, har inte den ett inbyggt uppladdningsbart batteri som inte är utbytbart? :va

Någon som vet något bra och smidigt program för att föra över sina cd-skivor till mp3?
(gärna freeware eller dylikt)

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back