I valet och kvalet! BMW s1000rr ??

Du har ju ingen hoj alls, lägg upp pappret från dynon, alltid kul att se kurvorna. Fortfarande fattas 20hkr mot Bmw´n med akra. Det är en stor skillnad.
Försökte ge ett råd att det inte är så lätt att hantera den kraften som BMW´n ger och att man lätt lockas med till lite tävling på någon körning med gänget. Full gas med en sån hoj har inte många upplevt.

:tummenupp

Sant..har hört att den gasar vilt av sig själv och att bara 2 st i världen kan hantera den och en av dom är från en annan planet. Tur att jag bara hade en slö K7:a med 172hk annars hade jag dött på stört, eller ialllafall kvaddat den

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...fan det har jag också hört..

den reser sig så foort man tittar på rullen...enbart dom bästa rr förarna får köpa..man ska minst ha lagt en 1.28 tid på gotland för att få köpa en har jag hört..huvva jag skulle köra ihjäl mig direkt...:fakta

Du har ju ingen hoj alls, lägg upp pappret från dynon, alltid kul att se kurvorna. Fortfarande fattas 20hkr mot Bmw´n med akra. Det är en stor skillnad.
Försökte ge ett råd att det inte är så lätt att hantera den kraften som BMW´n ger och att man lätt lockas med till lite tävling på någon körning med gänget. Full gas med en sån hoj har inte många upplevt.

lätt..man köper den..rullar in i garaget och mekkar dit turbon för den e så djääkla slö..:rolleyes:

Last edited:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...fan det har jag också hört..

den reser sig så foort man tittar på rullen...enbart dom bästa rr förarna får köpa..man ska minst ha lagt en 1.28 tid på gotland för att få köpa en har jag hört..huvva jag skulle köra ihjäl mig direkt...:fakta

lätt..man köper den..rullar in i garaget och mekkar dit turbon för den e så djääkla slö..:rolleyes:

Dream on:D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...