Gamepad
No comments
Fin båge..jag tar gärna en. Skit i abs, ta en
Skit i ABS, det är ju en av dom bästa saker man kan ha på en hoj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig känt behovet av att ha det på bågen. Skulle ta det om det va gratis men det kostar ju. Då slösar jag hellre pengarna på QS
Leverans i maj.... gud hur ska man överleva tills dess då?
Blir nog en blåvitröd, den e klart snyggast med allt godis till såklart o larm
Ska man ändå bli fattig så kan man ju se till att bli det ordentligt eller hur?![]()
Har aldrig känt behovet av att ha det på bågen. Skulle ta det om det va gratis men det kostar ju. Då slösar jag hellre pengarna på QS
Det är standard.
Har du aldrig låst framhjulet vid någon farlig situation, så förstår
jag ditt resonemang.
http://www.vv.se/Aktuellt/Nyheter-o...-halverar-risken-att-do-i-motorcykelolycka--/
Vilket I-lands problem, men dock är jag avundsjuk på ditt problem, vet inte om färgen är av någon större betydelse när det gäller den hojen, är ju urläcker vilket fall som hellst
.
Lyckans dig som har dom problemen, med bara färg problem,
säg gärna till fall du vill ha ett utlåtande på din hoj, måste då naturligtvis prova den då![]()
.
// A.B
TL1000r var faktiskt min drömhoj för 7 -8 år sen men den gången blev det en Aprilia Falco istället
Så ja vi kan bytlåna ;-)
hej
Lycka till med köpet av BMW´n, tänkte bara nämna att din nuvarande hoj är riktigt slö jämfört med BMW´n, att hantera en hoj som om du lägger på ett akrapovic har mer hkr än svenska prosuperbike cyklar.
Ska man visa någon"tuffing" på en ex. en lördagskörning att han inte har något att hämta, då går det ruskigt fort, (gäller vilken hoj som helst, då de ligger 20hkr efter även med helsystem,pcIII osv.., du sitter på ÖVER 190 hkr i backen). Trösten är att även de mest fartgalna tröttnar redan efter några gaspådrag, när de försvinner i backspegeln, men trimningen av min honda fick mig att börja köra hårdare, farten berusar.
Farten blir enorm om man inte kan behärska sig, BMW´n toppar 305km/tim enl Engelska Bike, de körde på våt bana. Så tänk på att det är ett stort steg du tar och mitt råd (som du inte bett om),låna inte ut hojen så folk ska testa om du vill ha den hel.
Det är en ny modell, så det är bara att hoppas att det inte går så illa som med Aprilia , de måste byta motorer på samliga sålda RSV4R.
RSV4:an är också grym och jag kanske skulle ha valt den då jag kört mille-r tidigare men med den usla servicen och extrema väntetider på delar och tillbehör så drar jag mig för Aprilia igen tyvärr!
Fick vänta i hundra år på garantirep. på millen :-(
hej
Lycka till med köpet av BMW´n, tänkte bara nämna att din nuvarande hoj är riktigt slö jämfört med BMW´n, att hantera en hoj som om du lägger på ett akrapovic har mer hkr än svenska prosuperbike cyklar.
Ska man visa någon"tuffing" på en ex. en lördagskörning att han inte har något att hämta, då går det ruskigt fort, (gäller vilken hoj som helst, då de ligger 20hkr efter även med helsystem,pcIII osv.., du sitter på ÖVER 190 hkr i backen). Trösten är att även de mest fartgalna tröttnar redan efter några gaspådrag, när de försvinner i backspegeln, men trimningen av min honda fick mig att börja köra hårdare, farten berusar.
Farten blir enorm om man inte kan behärska sig, BMW´n toppar 305km/tim enl Engelska Bike, de körde på våt bana. Så tänk på att det är ett stort steg du tar och mitt råd (som du inte bett om),låna inte ut hojen så folk ska testa om du vill ha den hel.
Det är en ny modell, så det är bara att hoppas att det inte går så illa som med Aprilia , de måste byta motorer på samliga sålda RSV4R.
Jag är helt övertygad om att jag kommer att kunna hantera den, dock inte utnyttja alla hk men det är det ingen som kan tror jag, i detta avlånga land.
Jag har alltid kört 1000 cc innan och är sporthojsinstruktör så jag vet hur man kör hoj ;-) Men tack för din omtanke
Jag kommer nog inte att köra speciellt mkt. landsväg i år, blir mest bana.
Beställd och klarBlev den gulgröna för att vara lite ovanlig, blir nog en bra tjejhoj
Nu blir väntan låååång tills april/maj när den kommer från fabrik.
Nu är min GSXR 750-08 till salu, har redan två spekulanter men först till kvarn![]()
Jag är helt övertygad om att jag kommer att kunna hantera den, dock inte utnyttja alla hk men det är det ingen som kan tror jag, i detta avlånga land.
Jag har alltid kört 1000 cc innan och är sporthojsinstruktör så jag vet hur man kör hoj ;-) Men tack för din omtanke
Beställd och klarBlev den gulgröna för att vara lite ovanlig, blir nog en bra tjejhoj
Nu är min GSXR 750-08 till salu, har redan två spekulanter men först till kvarn![]()
Tjenare "Farmor", du måste ju se till att köra liiite landsväg i alla fall... hänga med oss skitsnackare och visa gubbarna var skåpet skall stå.
Vad gäller din 750 så finns det en ur gänget som är lite sugen beroende på pris...
hej
Sant..har hört att den gasar vilt av sig själv och att bara 2 st i världen kan hantera den och en av dom är från en annan planet. Tur att jag bara hade en slö K7:a med 172hk annars hade jag dött på stört, eller ialllafall kvaddat den
Tjena Krister, klart att jag ska förnedra gubbarna lite ;-)
Jo jag har redan kontakt med honom och ytterligare en till här på SH som är intresserad.
Nu kommer alla och diskuterar färgvalet med mig och jag blir ambivalent som fan!!!
Jag tog ju acid green men nu säger polarna att jag ska ta en svart istället och att den gröna ser ut som en Triumph Tiger
HJÄLP!!!!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |