Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tur att man har beställt en blå vit röd då om dom är på väg att ta slut. Har lämnat hd träsket pallade en sommar. Köpte en med qick shift dtc tydligen skulle man ha quik shift grymt att köra med det tydligen. Min sista sporthoj var en blade 1000 2008 så det ska bli intressant se om det är sån skillnad på dom.
Om du har besluts ångest så kan du ju be din gubbe välja färg...För det är väl han som betalar i slutändan låter det som..Lycka till...![]()
Hade jag själv köpt en "ny" hoj idag, hade valet tveklöst varit BMW:n, med all elektronik (ABS, antispinn osv). Klockrent val.
Denna är ju klart snyggast!
Den e nice, jag är mkt för svart men är lite kluven om den svarta faktiskt, men med ett vitt skinnställ och lite vita detaljer på hojen så kanske, annars är ju denna ganska nice!
Får man vara med i styrfart mc med BMW? ;-)
Kan inte hålla med dig där då jag tycker RSV4 är det absolut mest intressanta på marknaden just nu trots aprilias(i sverige) dåliga reservdelsutbud! BMW är ju helt klart det säkra valet och garantierna+service är nog de bästa på marknaden men iom att dom kostar lika mkt så faller min röst på RSV4!
Tja, kan väl inte säga att den inte ligger bra till också. BMW:n har dock allt jag letar efter i en hoj; passar längre förare, brutalt med kraft, grymt chassie, all elektronik jag vill ha, bra kvalitet och, jag höll på att säga utseende, men sådär toksnygg som Aprilian är den ju förvisso inte. Den helsvarta upplagan är dock inte ful, inte.
Ska man ha en sån där till sommaren är det hög tid att beställa. Sverige blev inte tilldelat så många.......
Jag har sett BMW:n i verkligheten och blev väl inte förförd direkt men utseendet spelar mindre roll faktiskt då paktetet är extremt potent!
Har endast sett och hört aprilian på tuben men vilket ljud...utseendet gör ingetmen det är V4 som drar i mig!
Om två så är chansen stor att jag kör aprilia![]()
Ja men de blå/vit/röda kostar lite mer, den e ju tillräckligt dyr ändå med allt annat lulllull ;-)
Är silver snyggare då?
Jag ska ju bli farmor i sommar så då passar det väl bra med en BMW?
fin tanthoj med 193 kusar![]()
Kan inte hålla med dig där då jag tycker RSV4 är det absolut mest intressanta på marknaden just nu trots aprilias(i sverige) dåliga reservdelsutbud! BMW är ju helt klart det säkra valet och garantierna+service är nog de bästa på marknaden men iom att dom kostar lika mkt så faller min röst på RSV4!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|