I ny skepnad.....

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
... kommer jag hit igen.

Hade nicket Rocco tidigare men tack vare min andra hälfts vredsutbrott efter GBG resan så fick jag helt enkelt avregga mig :rolleyes: Nåväl, jag känner till dom flesta av er men ville bara informera att jag är Sveriges absolut största TOFFEL om inte till och med sulan på den :huvet

//Nobody fd Rocco

Nobody skrev:
...ville bara informera att jag är Sveriges absolut största TOFFEL om inte till och med sulan på den :huvet

//Nobody fd Rocco

haha.... men vem fan e inte en toffel...

undrade just vart du tog vägen !

/A

Nobody skrev:
... kommer jag hit igen.

Hade nicket Rocco tidigare men tack vare min andra hälfts vredsutbrott efter GBG resan så fick jag helt enkelt avregga mig :rolleyes: Nåväl, jag känner till dom flesta av er men ville bara informera att jag är Sveriges absolut största TOFFEL om inte till och med sulan på den :huvet

//Nobody fd Rocco
Vaddå.... fick din andra hälft nog av att folk kom fram och kallade dig Rocco eller? :rofl

*DanTheMan* skrev:
Det e hårt att va människa ibland,man skulle blivit fruntimmer istället :va

Ha mens, och ha pressen på att göra flera saker samtidigt och misslyckas med allt, huvudvärk varje gång man ska ha sex..... hmmm, tror inte det lockar iaf mig specielt :hihi

//Nobody

Mattiaz skrev:
Vaddå.... fick din andra hälft nog av att folk kom fram och kallade dig Rocco eller? :rofl

Nja, mer att hon trodde att det skulle komma fram och ha lite Rocco... vad vet jag :va

"My way or the highway"

Så lever jag i alla fall, Livet är för kort för dumma tjejer. Det finns alltid nya runt hörnet

Webspy skrev:
haha.... men vem fan e inte en toffel...

undrade just vart du tog vägen !

/A

Jag gick ju bara till kiosken för att köpa tidningen som min far alltid sa till mig på Julafton :tungan

//Nobody

PS: fan vad svårt och skriva Nobdoy när man är van att skriva Rocco....

SvartR1a skrev:
"My way or the highway"

Så lever jag i alla fall, Livet är för kort för dumma tjejer. Det finns alltid nya runt hörnet

Det var mitt motto också när jag var 15.... men nu är jag x2 det så då ändras den liiiiite :rolleyes:

lr så är du singel och försöker hålla modet uppe... skulle jag också göra :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Hon har fått för sig att du varit otrogen under GBG-resan alltså. Du blir tvingad att avregga dig på sporthoj.com för att hon antar att det är någon tjej härifrån eller?
:va
men bb vad har du nu gjort :D

Bikerbitch skrev:
Hon har fått för sig att du varit otrogen under GBG-resan alltså. Du blir tvingad att avregga dig på sporthoj.com för att hon antar att det är någon tjej härifrån eller?
:va

Jag undrar lika mycket som du om vad/när/hur och tänkte i och med att du är en :tuttar så hade du kanske kunnat tolka det åt mig.... Tjejer och raka puckar finns ej... bara kryptiska utomjordiska små vinkar.... :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman