I natt har Duken rullat 8 mil

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sthlm/Tyresö
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Tyvärr startade ju mc säsongen lite senare i år, pga körkortsindragning.
Men nu är jag precis hemkommen från en liten mc tur :D
Jävlar vilka sköna miner man fick när man kom runt kl.02 på birger jarls gatan :lol
Härliga wheelies i söderledstunneln, funkade även på nynäsvägen men då fick man ta den på studs "bakdäck slut" :banana
Lyckades landa en wheelie på ojämn blank is, jävlar vad det fladdrade...men inte sviker Duken sin husse så han höll sig relativt lugn :Bugar
Så till sist, fick polisen se en dåre stå och fotografera en mc mitt i natten i snön.....sköna miner även där :D

Tycker att det var en fin tur... inte mer än 13 minus och inget snöande :tummenupp

Tyvärr är min blixt på kameran sämst. Men försökte stå nära.. så det syns väl kanske lite iaf :)
 

Bifogat

  • hm.jpg
    hm.jpg
    29 KB · Visningar: 101
Rammstein skrev:
Tyvärr startade ju mc säsongen lite senare i år, pga körkortsindragning.
Men nu är jag precis hemkommen från en liten mc tur :D
Jävlar vilka sköna miner man fick när man kom runt kl.02 på birger jarls gatan :lol
Härliga wheelies i söderledstunneln, funkade även på nynäsvägen men då fick man ta den på studs "bakdäck slut" :banana
Lyckades landa en wheelie på ojämn blank is, jävlar vad det fladdrade...men inte sviker Duken sin husse så han höll sig relativt lugn :Bugar
Så till sist, fick polisen se en dåre stå och fotografera en mc mitt i natten i snön.....sköna miner även där :D

Tycker att det var en fin tur... inte mer än 13 minus och inget snöande :tummenupp

Tyvärr är min blixt på kameran sämst. Men försökte stå nära.. så det syns väl kanske lite iaf :)

Fan vad kul..... :tummenupp Wheela vid ca -10 är kungligt..... :Bugar
Se nu till att behålla lappen....

Edit... Gillar din nya text ovanför din avatar....
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top