Lyxracing!Torkel skrev:Byt klass Swedie, i 250SP får vinnaren ett bakdäck och sen lottas det ut ett framdäck bland de som kommer i mål!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lyxracing!Torkel skrev:Byt klass Swedie, i 250SP får vinnaren ett bakdäck och sen lottas det ut ett framdäck bland de som kommer i mål!![]()
Gustav O skrev:Lyxracing!![]()
Här ligger en hund begraven.christer skrev:Bah, det är ju profsracingUndrar om SP ligan deklarerar det som inkomst
![]()
Swedie skrev:I MotoGP vinner man en bil på en försäsongsträning...
Vad vinner man i Sverige egentligen? Tycker vi ska ha något större alla rejsputtar för kämpa efter. Något värt all den pina och elände som många får ta sig igenom under en säsong.
Har jag fel?
Med tanke på hur det ser ut med svensk RR så kan de pengarna som en sponsor är villig att lägga in användas på fler och byttigare sätt en en resa för vinnarna. Tycker jag.Swedie skrev:vi pratar inte om en uppsättning däck.
Hellre en lyxresa utomlands som avslappningslyxeri! Tacka det skulle jag kunna rejsa lite extra för. Fast något större pengapris är det bästa.. en pott som syns i budgeten...
om något är dåligt berätta vad som är bättre.Gustav O skrev:Med tanke på hur det ser ut med svensk RR så kan de pengarna som en sponsor är villig att lägga in användas på fler och byttigare sätt en en resa för vinnarna. Tycker jag.
Jag förstår bara inte vad ett sådant extrapris skulle ha för mening för sporten som sådan. Eftersom det redan är nog svårt nog att få in sponsorer till tävlingarna som det är så bör de pengar som kommer in användas till något vettigt som gör att sporten växer och i långa loppet kan få in ännu fler sponsorer, besökare, mer intäkter, bättre och fler race etc. För mig borde det ligga betydligt högre på prioritetslistan för arrangörer, SVEMO etc.Swedie skrev:om något är dåligt berätta vad som är bättre.
Jag tror iaf att något behöver göras så att man får mer än bara en medalj eller pokal. Det är ju inte nån Björn Borg-titel som är värd miljoner...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |