blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
tänkte tengil och jag ta en tur ut till fiskeboda vid 18 tiden.. någon som vill med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:tänkte tengil och jag ta en tur ut till fiskeboda vid 18 tiden.. någon som vill med?
när vet du om du kan bli det då?TERMINATOR skrev:japp jag hänger med om jag kan bli utkörd till stugan under dagen
blom skrev:när vet du om du kan bli det då?
blom skrev:tänkte tengil och jag ta en tur ut till fiskeboda vid 18 tiden.. någon som vill med?
Kjelle skrev:Maybe baby!
Vart startar ni ifrån, kistan som vanligt?
Varför bara hoppas den funkarTERMINATOR skrev:japp vi tar kistan men ev lite tidigar typ 17.30, pratade med Tengil för 1 min sen, jag åker och hämtar min hoj kl 14.30 och hoppas att den funkar
Supermoto skrev:Varför bara hoppas den funkar![]()
Nåt pajko??
ja men det har ju bara med lyset att göra... 17,30 vid kistan dåTengil skrev:Nått med några säkringar i tid och o-tid.
blom skrev:ja men det har ju bara med lyset att göra... 17,30 vid kistan då
blom skrev:jag försökte sova en stund men det gick sådär... ibland funderar jag på att avskaffa min mobil
Supermoto skrev:Varför bara hoppas den funkar![]()
Nåt pajko??

nu handlar det inte om att slå av den.. och en bög ericsson skulle jag aldrig köpa i hela mitt liv.. jag har även hört att rädda pojkar inte kör hojerik skrev:Jag har hört att man kan stänga av mobilen, typ som med tv'n. Man trycker på en knapp och vips så slocknar den, sen går den att slå på igen lika lätt... Kycklo jobbar ju på Ericsson, han kanske kan förklara bättre.

TERMINATOR skrev:får in väta någonstans när jag tvättar den så säkringen går sönder typ 60 min efter tvätt :kocko![]()
![]()
blom skrev:jag har även hört att rädda pojkar inte kör hoj![]()
När, var & hur?? Jag följer gärna med!erik skrev:Dock har jag semester så det lutar åt att jag och Ricard tar en långtur om vädret tillåter. Någon som ska med?
erik skrev:På tal om det så ska jag inte träna denna vecka heller. Måste ha en ny sprint som bromsbeläggen sitter med och den kommer inte före onsdag.![]()
Dock har jag semester så det lutar åt att jag och Ricard tar en långtur om vädret tillåter. Någon som ska med?
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026