i morgon månadag

Kjelle skrev:
Maybe baby!
Vart startar ni ifrån, kistan som vanligt?

japp vi tar kistan men ev lite tidigar typ 17.30, pratade med Tengil för 1 min sen, jag åker och hämtar min hoj kl 14.30 och hoppas att den funkar

TERMINATOR skrev:
japp vi tar kistan men ev lite tidigar typ 17.30, pratade med Tengil för 1 min sen, jag åker och hämtar min hoj kl 14.30 och hoppas att den funkar
Varför bara hoppas den funkar :confused:
Nåt pajko??

jag försökte sova en stund men det gick sådär... ibland funderar jag på att avskaffa min mobil

blom skrev:
jag försökte sova en stund men det gick sådär... ibland funderar jag på att avskaffa min mobil

Jag har hört att man kan stänga av mobilen, typ som med tv'n. Man trycker på en knapp och vips så slocknar den, sen går den att slå på igen lika lätt... Kycklo jobbar ju på Ericsson, han kanske kan förklara bättre.

erik skrev:
Jag har hört att man kan stänga av mobilen, typ som med tv'n. Man trycker på en knapp och vips så slocknar den, sen går den att slå på igen lika lätt... Kycklo jobbar ju på Ericsson, han kanske kan förklara bättre.
nu handlar det inte om att slå av den.. och en bög ericsson skulle jag aldrig köpa i hela mitt liv.. jag har även hört att rädda pojkar inte kör hoj :hihi

TERMINATOR skrev:
får in väta någonstans när jag tvättar den så säkringen går sönder typ 60 min efter tvätt :kocko :va :va

Å fan, den berömda 60-minuterssäkringen :D. Har hört om samma problem förut och märkligt nog var det aprilia även i dessa fall, kanske är någon vattenkänslig eldetals som sitter dumt till... Så ofta som du tvättar din hoj lär det väl knappt behövas vatten?

På licenskursen sa Peter Lindén att man inte ska tvätta en hoj, man ska gå över och torka den med en trasa, på så vis får man även en ordentlig översyn på köpet.

blom skrev:
jag har även hört att rädda pojkar inte kör hoj :hihi

På tal om det så ska jag inte träna denna vecka heller. Måste ha en ny sprint som bromsbeläggen sitter med och den kommer inte före onsdag. :(

Dock har jag semester så det lutar åt att jag och Ricard tar en långtur om vädret tillåter. Någon som ska med?

erik skrev:
På tal om det så ska jag inte träna denna vecka heller. Måste ha en ny sprint som bromsbeläggen sitter med och den kommer inte före onsdag. :(

Dock har jag semester så det lutar åt att jag och Ricard tar en långtur om vädret tillåter. Någon som ska med?

jag följer med om det blir tidigast på torsdag

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back