I kväll är jag en poser.....

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag och Eva ska ut på stan och glida runt ikväll (fredag). Nån som hakar på? Posera lite med bågen, fika, äta en glass och kolla folk (brudar :rolleyes: ).
 
Ingen som hakar....?? Tråkmånsar, sitt hemma ni och slöa i soffan eller drick öl på Rex.... :öl :zpy
 
Man kan inte posa utan skinnställ... bara se ut som en idiot... Så det blir spånken för mig hela helgen...

Annars skulle jag gärna se om man får fler brudar med skrapad hoj än innan.. (Kan ju inte bli sämre iaf)
 
Nu är jag full som damn... men jag sparar dt roliga tils imorgon.. ha ha ha... man ska ju spendera de storar pengarna på klubben... eller hur.. ah ha ha
 
Nu har man poserat både utanför Rex och på uteserveringen. Inge bra väder och lite hojar, så nu blir det TV i soffan i stället. :(
 
Mell skrev:
Nu har man poserat både utanför Rex och på uteserveringen. Inge bra väder och lite hojar, så nu blir det TV i soffan i stället. :(
Vi såg er på ÖK......man får INTE köra :squid på det bakrejulet..........ajabaja på dig... :fakta














































allt skrivet med IRONI...och dom som är utpekade har inget med olagligheterna att göra :fakta :D :D :D :D
 
Var nästan lite väl lugnt på stan ikväll!! Var mest bara lite roligt med blårökande bilar som gjorde Mell nervös :D hhhmmm hur var det där med yamaha och olja igen!?

var skönt dock att få komma hem och ta sig en öl och en grillad korv :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top