I händelse av en zombie apokalyps...

Tillhygget för dagen är en betalterminal. (Sån du stoppar kortet i när du handlar.)

En svart långärmad tröja. Tror jag drar den över huvudet och inväntar slutet.

Åtta storm troopers. Perfekt, om det inte hade varit för att de är Lego-storm troopers...

pumphagel cal 12 i syntet så man behöver inte vara försiktig..

(passande tillfälle att hitta denna tråd :D)

Bara kuddar.
Drar genast av mig allt utom mina hottaste underkläder, ställer mig på balkongen och ropar inåt rummet "Kom igen tjejer, vi kör kuddkrig!":tuttar
Förhoppningsvis är den urgamla fördomen rätt, att en massa killar som hör mig tror de äntligen ska få se en chickfight underklädes-style live och genast lubbar hem till mig.

De får slå ihjäl zombisarna.:tummenupp

Bara kuddar.
Drar genast av mig allt utom mina hottaste underkläder, ställer mig på balkongen och ropar inåt rummet "Kom igen tjejer, vi kör kuddkrig!":tuttar
Förhoppningsvis är den urgamla fördomen rätt, att en massa killar som hör mig tror de äntligen ska få se en chickfight underklädes-style live och genast lubbar hem till mig.

Tror mer på din taktik än min...

Bara kuddar.

Eller så mumsar zobiesarna upp snubbarna så att du hinner sätta dig i säkerhet på en öde ö tilsammans med de andra chicksen som fått samma idé.

Bara kuddar.

Ni siäjor spelar alltid ut det kortet när man minst anar det. Tror du det hade funkat lika bra för Will Smith i I'm Legend? :brinnerup

En S&S MGL förgasare körd i diskmaskinen så man kan fan inte ens elda upp dom,
får hoppas att man hinner få på luftrenarn för mer hävstång.
Annars en tomtig midsommarbordsprydnad (flaggpynt) två stolar, vägguttag, mysljusgrej. två stolar....

Eller så mumsar zobiesarna upp snubbarna så att du hinner sätta dig i säkerhet på en öde ö tilsammans med de andra chicksen som fått samma idé.

På en öde ö med bara en massa brudar, man e inte lesbisk och missade naturligtvis att greppa dildon i flykten från hemmet...
Damn.:(

Ni siäjor spelar alltid ut det kortet när man minst anar det. Tror du det hade funkat lika bra för Will Smith i I'm Legend? :brinnerup

Jajajaja!! Will Smith får va me på vår öde ö! :kär :slicka :jisses :trött

En S&S MGL förgasare körd i diskmaskinen

Hahaha! Trött på att manuellt försöka pilla bort skiten ur förgasarn?:hihi:hihi:hihi

Last edited:
Jag får slåss med en läslampa av 70-talsmodell, foten är riktigt tung och skall nog fungera som zombie-skalle-knäckare..

Ett tangentbord. Kan funka.

2mwtk79.jpg

Back