I händelse av en zombie apokalyps...

Jag har massor saker till vänster om min arm.

Nycklar, mera nycklar, en tallrik, en frigolitraket till min väckarklocka, ett multiverktyg (Användbart iaf), ett styrdämparfäst till framgaffeln, linsetui, en burk pennor, ett glas, ett litet pappersblock i 4 färger, en smink pensel, nån sminkpryl, ännu en sminkpryl, och lite husrullepapper.

XD

Raketen känns hardcore.

Eld.

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Ja det blir jöthebörjs rappe att veva med då... zombarna kommer äta mig på momangen.

Ett gäng soffkuddar eller så får jag ta sladden som går till projektorn.

Kan man strypa zombies??? :va

Vänster sidokåpa till en Yamaha FZR1000 eller en toppkåpa till samma hoj :-P

Jag har för tillfället en komplett tandläkarutrustning ståendes strax bakom vänster axel. Skrämmer bort vem som helst. :tummenupp

Jag har massor saker till vänster om min arm.

Nycklar, mera nycklar, en tallrik, en frigolitraket till min väckarklocka, ett multiverktyg (Användbart iaf), ett styrdämparfäst till framgaffeln, linsetui, en burk pennor, ett glas, ett litet pappersblock i 4 färger, en smink pensel, nån sminkpryl, ännu en sminkpryl, och lite husrullepapper.

XD

Det var bara grejen närmast till vänster du fick slåss med.

Om du sen vill komma ut med din sexualitet också kan du väl ta det i en annan tråd :D

En trasig ajfån. :brinnerup

Till vänster om mig är en utskriven bild (Ja, jag har kollegor med uppenbara gas(!!!)problem) :arsele

Strax under den står iaf något som liknar ett "vapen". Frågan är ju om missiler av skum är så mycket att hänga i granen? :gnissla

Bifogat

• IMG_0121.jpg
    IMG_0121.jpg
    28.7 KB · Visningar: 50
  • IMG_0122.jpg
    IMG_0122.jpg
    35.4 KB · Visningar: 48
Back