I Fabians vääärld!!!

En annan gammal klassiker: "Dra in magen så jag komme fram och förbi"

Tror det där är sista rycket från dom. De har grävt djupt i fickorna för att ha råd med den där reklamen.
Kolla in i vilken SIBA-butik som helst: Där är helt TOMT sånär som på nån gammal kärring som förirrat sig in bland hyllorna.

Siba är borta innan det här året är slut.

Finns Siba kvar? Ja tamejfan, det gjorde dom! Besökte dem på Hälla i Västerås för att titta om de hade några LED-TV som var intressanta. Kommer in i butiken och undrar om jag kommit in i en butik i Ryssland eller nåt. Hoho helt öde! 3 säljare som gläds över en kund som kommer. Eller kund förresten, snarare en besökare som snabbt gick ut därifrån. Nej tro mig, nästa år är Stadsmissionen Fabians värld! Och jag ler inombords!

Ja de var bra!
Vill du träffa honom live så jobbar han på Harley Davidson-butiken på sveavägen.
http://www.direktpress.se/viivasastan/Arkiv/Artiklar/2011/07/Krafttag-mot-MC-bullret-pa-Sveavagen/

Den där jävla Dave åkte upp jämsides med mig för typ tusen år sen vid ett rödljus. Han på nån amreckansk fiskebåt och jag på CBR600. Han böjde sig åt mitt håll och sa "zummmzumm, jävla symaskin" sen varvade han potato-harven så han blev helt suddig av vibrationerna. Det var mitt Lassie-ögonblick, det.

"Utan ljuddämpare" my ass, det går dock bra att sälja på alla HD-kunder "luft o buller" utan att blinka :dubbelmoral

Gillar hur de lokala Mediamarkt som slog mynt av de faktum att dom hade inbrott (slutet på Okt) och tjuvarna hade kört en hjullastare genom fönsterväggen på framsidan för att komma in... Har för mig bladet kom i lådan dagen efter inbrottet eller om de var två dagar efter...

kul-600x841.jpg

Appropå andra bra reklamera så gillar jag VW Golf reklamen med Stormare... Så bäst...

Nog för att Siba-reklamen får mig att vilja hänga mig med mina egna tarmar, men Hyresgästföreningens jävla skitreklam på radion, med 1min hits for kids-låt :mad:

Det verkar som att alla reklammakare, iaf för radio, har nån slags dröm om att slå stort i melodifestivalen, men eftersom dom saknar alla former av talang så började dom göra reklam istället :mad:

Den där jävla Dave åkte upp jämsides med mig för typ tusen år sen vid ett rödljus. Han på nån amreckansk fiskebåt och jag på CBR600. Han böjde sig åt mitt håll och sa "zummmzumm, jävla symaskin" sen varvade han potato-harven så han blev helt suddig av vibrationerna. Det var mitt Lassie-ögonblick, det.

Vilket svin :rofl

"Utan ljuddämpare" my ass, det går dock bra att sälja på alla HD-kunder "luft o buller" utan att blinka :dubbelmoral
Tror mest att han gillar att retas. Minns en gång när han var speaker på Mc-dagarna på Barkarby och HD uppvisningskörde en Destroyer på strippen. Jäklars vad han retade upp sporthojskillarna som var där för att testköra hojar då.
Men sin amerikanska accent och iförd en paljettkavaj på scenen blev han avbruten av vrålet från destroyern, tror det var Karling som körde hojen.
Så fort det gick att höra ngt igen så utbrast han med sin amerikanska Mr Jim-accent och självironiska stil:

"Hörde ni repan killar, det där var den snabbaste hojen här idag, och det är natuuurligtvis en HD! God bless America!" :rofl

Last edited:
Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...