I dag åks det! pun(G)t!!!

Jag hann inte dit i tid, drog 4 mil innan. Tog detta 17,45. Hann också med en xxxa, 2a för iår faktiskt :rolleyes: ! Lika ensamt för mig tyvärr :( .
 

Bifogat

  • redpump.jpg
    redpump.jpg
    52 KB · Visningar: 38
Jag såg dig vid korsningen kungsgatan/vaksalagatan. Om jag inte stått stilla så hade jag kört in i ngt när jag såg en fet R1:a i backspegeln. Trafikfara!
 
Tutade du då? Det var ngn som tutade vid det rödljuset!

Inte medvetet, tror inte att jag kommer ihåg ett tut. Däremot så tittade du på mig, jag stod till höger om dig och satt i den stora röda pickupen. Hejade inte eftersom jag inte trodde du skulle känna igen mig och jag var inte hundra på att det var du.
Såg riktigt, otroligt, fantastiskt, sjukt, grymt kul och skönt ut!!!!!!!!
 
Kan tro det!

Du är förresten hyfsat konsekvent vad gäller datum för årets första tur. Tidiga mars som gäller! Hittade dessa bilder från 2003-03-04 när jag hade igång gammeldatorn idag. Känns ju som igår typ...!

:yoparty
 

Bifogat

  • 030304 (Large).JPG
    030304 (Large).JPG
    91.3 KB · Visningar: 82
  • Första turen 2003 (Large).jpg
    Första turen 2003 (Large).jpg
    99.6 KB · Visningar: 87
Hittade två bilder till, på hur det SKA se ut vid pumpen.

Från april 2003:
 

Bifogat

  • In line (Large).JPG
    In line (Large).JPG
    199.7 KB · Visningar: 89
  • 014 (Large).jpg
    014 (Large).jpg
    132.8 KB · Visningar: 67
Fuzz-hats... Gah, bara lite otur när vi tänkte? :gnissla :tungan
/Z
 
Kan tro det!

Du är förresten hyfsat konsekvent vad gäller datum för årets första tur. Tidiga mars som gäller! Hittade dessa bilder från 2003-03-04 när jag hade igång gammeldatorn idag. Känns ju som igår typ...!

:yoparty

Den dagen minns jag med stor glädje, hade ju bara haft R1:an någon vecka på hösten innan, så det var som premiär, härliga tider:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top