Långa farbron
Yster tokfrans
När jag kom till jobbet idag parkerade jag jämte en Fireblade som brukar stå där,vilken tillhör en kille som kör budbil och har sitt kontor/lager i samma hus som oss.
Runt 1630 snåret kommer en kollega till mig och frågar om jag kan hjälpa en kille med hans hoj.
Självklart hjälper man en hojbroder så jag knatar ner till parkeringen för att se vad som står på.
Möter en ledsen kille som äger Firebladen.
Någon har under dagen försökt sno den och sabbat tändningslåset och klippt bort skivbromslåset.
Min hoj som stog 1m bort har dom inte rört!!!
Surt för han måste jag säga,dock en ljuspunkt är att allt spelades in av övervakningskameran på lastkajen en bit bort.
Så mongo-skubben kommer säkert få prata med polisen
I vilket fall så har vi sett bandet så vi har ögonen öppna om dom kommer tillbaka.
Runt 1630 snåret kommer en kollega till mig och frågar om jag kan hjälpa en kille med hans hoj.
Självklart hjälper man en hojbroder så jag knatar ner till parkeringen för att se vad som står på.
Möter en ledsen kille som äger Firebladen.
Någon har under dagen försökt sno den och sabbat tändningslåset och klippt bort skivbromslåset.
Min hoj som stog 1m bort har dom inte rört!!!
Surt för han måste jag säga,dock en ljuspunkt är att allt spelades in av övervakningskameran på lastkajen en bit bort.
Så mongo-skubben kommer säkert få prata med polisen

I vilket fall så har vi sett bandet så vi har ögonen öppna om dom kommer tillbaka.