Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, okaj.. Bra jobbat med morsan där!Halogen skrev:2184086Jag var ute på Hyundai i Sisjön igår faktiskt, den gula coupén som står där är rätt fräsh när man tänker efter.. Det är nog ingen 00:a, but still. Köp om du gillar den.![]()
Gårdagens bedrift var annars att övertala min mor om att inte köpa en Hyundai Atos.![]()
Är du medveten om att du har en gul ducati?!Jesper Cronelid skrev:2184114Dom är skitfula.. Trötta som en gammal 240.
Men det värsta med hynderna är förarna som är Helsäkra på att dom köpt en sportbil![]()
fas2an är ju ifs lite snyggare än fas1erna.. Vem fan som designat dom borde få stryk
Nöjd med svaret?![]()
Jo kanske.. Men jag tycker den är fin i alla fall.. påminner om min gamla celica, älskade den bilen.Limstift skrev:2184196Är den inte lite väl ghey..? Typ som Mazda MX-5, Porsche Boxster, Volkswagen Beetle, Audi TT osv...
Aj fan.. så kan det va..Adde-Gbg skrev:2184182En kompis sålde sin -00 för 40 000, efter att ha haft den ute på annons i 3 månader.![]()
Limstift skrev:2184196Är den inte lite väl ghey..? Typ som Mazda MX-5, Porsche Boxster, Volkswagen Beetle, Audi TT osv...
Hultan skrev:2183070Vad tycker du i så fall om bilen? Nåt att ha, faller den i sönder?
Svaga punkter?
Skriv gärna av dig lite.![]()
Beanise skrev:2184462Fina bilar! Och framförallt, det är mycket bil för pengarna..
Om jag vore dig, skulle jag dock leta efter en fas2 eller blir det fast3?
Här är en sjysst nolltvåa, för helt okej pengar...
http://www.blocket.se/vi/7883196.htm?ca=11_s
Mumma, med V6a dessutom!![]()
Hultan skrev:2184228Jo kanske.. Men jag tycker den är fin i alla fall.. påminner om min gamla celica, älskade den bilen.
Aj fan.. så kan det va..
Nja inte byter hojen mot bilen.. vill ha en skön bil bara!Olzon skrev:2184340Mazda MX-5 må va "gay" men det är en körmaskin utan jämförelse (i sin klass). Smiskar kurvor som få. Det är nästan go-cart känsla i den
Byter du hojen mot bil? Ibland funderar jag på det själv faktiskt, alla jag är ute och kör med åker ju ifrån hela tiden så...![]()
Ha det fint //Stefan
Låter bra! Vill ha en ganska ovanlig bil med!christoffer skrev:2184358tja!
Dom är tyvärr inte så populära här i sverige..men jag tycker dom är helt okej,speciellt om du skaffar den som det sitter en sexa i.
snygg,bra och billiga delar! go for it!
ett litet tips,kolla med huyndai vad dom tar för reservdelar till domdå blir man riktigt glad!
mvh
stoffe
Lite mer pengar än jag tänkt att lägga tyvärr, men jag håller med. sista versionen är kalasfin, dessutom lite mer motor!Beanise skrev:2184462Fina bilar! Och framförallt, det är mycket bil för pengarna..
Om jag vore dig, skulle jag dock leta efter en fas2 eller blir det fast3?
Här är en sjysst nolltvåa, för helt okej pengar...
http://www.blocket.se/vi/7883196.htm?ca=11_s
Mumma, med V6a dessutom!![]()
Har funderat på det med, men dom ligger lite högt i pris än, intei fas med vad jag tycker dom är värda.Mikael Cagiva skrev:2184493Varför inte köpa en Celica med detsamma då istället? Jag misstänker Toyotan håller värdet bättre i långa loppet.
Halogen skrev:2184086Gårdagens bedrift var annars att övertala min mor om att inte köpa en Hyundai Atos.![]()
Pallas Athena skrev:2184993Varå?! Är väl inget fel på Atåsarna?![]()
![]()
![]()
Halogen skrev:2185006Jo det är det. Detta t ex:
![]()
Älgtest/undanmanöver i 70 knyck, olastad bil och torr vägbana. Bra jobbat Hyundai.![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |