Hyundai coupé -00 nån som har/haft en?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Vad tycker du i så fall om bilen? Nåt att ha, faller den i sönder?
Svaga punkter?

Skriv gärna av dig lite. :banana

Ingen verkligen? :va Jaja, härligt med lite ovanliga bilar :)

Jag var ute på Hyundai i Sisjön igår faktiskt, den gula coupén som står där är rätt fräsh när man tänker efter.. Det är nog ingen 00:a, but still. Köp om du gillar den. :tummenupp

Gårdagens bedrift var annars att övertala min mor om att inte köpa en Hyundai Atos. :rofl

Halogen skrev:
2184086 Jag var ute på Hyundai i Sisjön igår faktiskt, den gula coupén som står där är rätt fräsh när man tänker efter.. Det är nog ingen 00:a, but still. Köp om du gillar den. :tummenupp

Gårdagens bedrift var annars att övertala min mor om att inte köpa en Hyundai Atos. :rofl
Hehe, okaj.. Bra jobbat med morsan där! :)

Dom är skitfula.. Trötta som en gammal 240.

Men det värsta med hynderna är förarna som är Helsäkra på att dom köpt en sportbil :näsblod

fas2an är ju ifs lite snyggare än fas1erna.. Vem fan som designat dom borde få stryk

Nöjd med svaret? :hihi

Jesper Cronelid skrev:
2184114 Dom är skitfula.. Trötta som en gammal 240.

Men det värsta med hynderna är förarna som är Helsäkra på att dom köpt en sportbil :näsblod

fas2an är ju ifs lite snyggare än fas1erna.. Vem fan som designat dom borde få stryk

Nöjd med svaret? :hihi
Är du medveten om att du har en gul ducati?!

Jag tycker dom är rätt fräcka alltså..

Sen att det inte är en sportbil kan man väl räkna ut med röven och en krita..
Men jag har nyligen kört en audi a3 chipad till 200 kusar, sömnpiller..
Lexus 200, blatteraggarbil.. osv osv.. Hyundai Coupé verkar i alla fall vara en bekväm bil som inte kostar sjortan.
Privata åsikter som att den är ful är inte så relevant för mig.

Bifogat

• PICT2333 (Small).JPG
    PICT2333 (Small).JPG
    61.8 KB · Visningar: 173
Last edited:
Limstift skrev:
2184196 Är den inte lite väl ghey..? Typ som Mazda MX-5, Porsche Boxster, Volkswagen Beetle, Audi TT osv...
Jo kanske.. Men jag tycker den är fin i alla fall.. påminner om min gamla celica, älskade den bilen.

Adde-Gbg skrev:
2184182 En kompis sålde sin -00 för 40 000, efter att ha haft den ute på annons i 3 månader. :död
Aj fan.. så kan det va..

Limstift skrev:
2184196 Är den inte lite väl ghey..? Typ som Mazda MX-5, Porsche Boxster, Volkswagen Beetle, Audi TT osv...

Mazda MX-5 må va "gay" men det är en körmaskin utan jämförelse (i sin klass). Smiskar kurvor som få. Det är nästan go-cart känsla i den :yoparty

Hultan skrev:
2183070 Vad tycker du i så fall om bilen? Nåt att ha, faller den i sönder?
Svaga punkter?

Skriv gärna av dig lite. :banana

Byter du hojen mot bil? Ibland funderar jag på det själv faktiskt, alla jag är ute och kör med åker ju ifrån hela tiden så... :(

Ha det fint //Stefan

tja!

Dom är tyvärr inte så populära här i sverige..men jag tycker dom är helt okej,speciellt om du skaffar den som det sitter en sexa i.
snygg,bra och billiga delar! go for it!

ett litet tips,kolla med huyndai vad dom tar för reservdelar till dom :tummenupp då blir man riktigt glad!

mvh
stoffe

Last edited:
Beanise skrev:
2184462 Fina bilar! Och framförallt, det är mycket bil för pengarna..

Om jag vore dig, skulle jag dock leta efter en fas2 eller blir det fast3?

Här är en sjysst nolltvåa, för helt okej pengar...

http://www.blocket.se/vi/7883196.htm?ca=11_s

Mumma, med V6a dessutom! :yoparty

De där e en fas tre,, då e ju tvåorna bra mkt snyggare,med dom små lysena och annan bak..

mina cent! :)

Hultan skrev:
2184228 Jo kanske.. Men jag tycker den är fin i alla fall.. påminner om min gamla celica, älskade den bilen.

Aj fan.. så kan det va..

Varför inte köpa en Celica med detsamma då istället? Jag misstänker Toyotan håller värdet bättre i långa loppet och konsumentverkets kostnadskalkyl ger vatten på min kvarn; Celican blir bara 1 krona dyrare per mil än koreanen för årsmodell 2000.

Om du vill ha komfort och en sexa så kollar du på Mercedes CLK, BMW 323 eller Peugeot 406 Coupe 3,0.

Last edited:
Olzon skrev:
2184340 Mazda MX-5 må va "gay" men det är en körmaskin utan jämförelse (i sin klass). Smiskar kurvor som få. Det är nästan go-cart känsla i den :yoparty

Byter du hojen mot bil? Ibland funderar jag på det själv faktiskt, alla jag är ute och kör med åker ju ifrån hela tiden så... :(

Ha det fint //Stefan
Nja inte byter hojen mot bilen.. vill ha en skön bil bara! :)
Dock så har jag ingen hoj kvar heller, men det är av andra orsaker!

christoffer skrev:
2184358 tja!

Dom är tyvärr inte så populära här i sverige..men jag tycker dom är helt okej,speciellt om du skaffar den som det sitter en sexa i.
snygg,bra och billiga delar! go for it!

ett litet tips,kolla med huyndai vad dom tar för reservdelar till dom :tummenupp då blir man riktigt glad!

mvh
stoffe
Låter bra! Vill ha en ganska ovanlig bil med!

Beanise skrev:
2184462 Fina bilar! Och framförallt, det är mycket bil för pengarna..

Om jag vore dig, skulle jag dock leta efter en fas2 eller blir det fast3?

Här är en sjysst nolltvåa, för helt okej pengar...

http://www.blocket.se/vi/7883196.htm?ca=11_s

Mumma, med V6a dessutom! :yoparty
Lite mer pengar än jag tänkt att lägga tyvärr, men jag håller med. sista versionen är kalasfin, dessutom lite mer motor!

Mikael Cagiva skrev:
2184493 Varför inte köpa en Celica med detsamma då istället? Jag misstänker Toyotan håller värdet bättre i långa loppet.
Har funderat på det med, men dom ligger lite högt i pris än, intei fas med vad jag tycker dom är värda.

Nu har jag bara provkört en Coupé och har väl inte så stor erfarenhet av just den, men det finns 1000tals bilar jag skulle välja framför en Hyundai :3freak

Pallas Athena skrev:
2184993 Varå?! Är väl inget fel på Atåsarna? :fatta!

:rolleyes: :rodnar

Jo det är det. Detta t ex:
F2BF83EF-E888-42E1-AACA-CA6295BE14EC.jpg

Älgtest/undanmanöver i 70 knyck, olastad bil och torr vägbana. Bra jobbat Hyundai. :3freak

Min bror har haft sin coupe 99a i snart 3-4 år, den har inte krabbat nånting, håller bra som fan. Enda "felet" är väl att den är lite bullrig, vet dock inte hur 00an är...

Halogen skrev:
2185006 Jo det är det. Detta t ex:
F2BF83EF-E888-42E1-AACA-CA6295BE14EC.jpg

Älgtest/undanmanöver i 70 knyck, olastad bil och torr vägbana. Bra jobbat Hyundai. :3freak

Äh..det där är ju gammalt :7peta
Dessutom kommer man knappt upp i 70 knyck..kanske med lite nedförsbacke :gnissla

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti