Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OLJEKYLD GSXR skrev:Brukar köra på Pilot road/macadam, skillnaden i fäste märker man först när man är digital på gas och broms in i/ut ur böjarna, och då bör man ändå befinna sig på bana. Touringdäck håller i vid nerlägg lika bra, har inga problem med att nöta däcket ända ut till kanten och trots det inga problem med fästet. Men det är ju mer prestige att åka med Rennsport än med Macadam, när man står och jämför utanför McD.
Zeb_Macahan skrev:Eller så betalar man 800/uppsättning för bankörda däck istället för som många betalar 3000 för bara ett bakdäck.... vad är det för idioti?
Sen om man kör en eller annan bankörning så har man ju betalat det mjuka gummit..
Men framförallt är det billigt...
//jaG
Långa farbron skrev:Sant för 3000 är det dyrt,Själv köpte jag Michellin road till min järnhäst och jag gav 3300 för en komplett uppsättning med montering, vitt med kvitto och moms.
Och med tanke på att jag inte kör bana så känns det som ett billigt alternativ.
Chrille skrev:En annan viktig tanke i sammanhanget är att rejsmackorna blir i varieande grad idiothala om det regnar.
triple skrev:en raka behöver inte vara lång för att kyla!
DuccePidde skrev:Hur kul är det när man måste "krypköra" för att det regnar
Zeb_Macahan skrev:Eller så betalar man 800/uppsättning för bankörda däck istället för som många betalar 3000 för bara ett bakdäck.... vad är det för idioti?
De är inte bäst för alla alltid. Jag ville bara förklara att de inte är dödsens farliga innan de kommit upp i 80 graders temp - och att det kan vara klokt att undvika de allra hådaste gummiblandningarna.Silwer skrev:nu börjar tongångarna ändras till att racedäcken är bäst igen![]()
Bingo skrev:De är inte bäst för alla alltid. Jag ville bara förklara att de inte är dödsens farliga innan de kommit upp i 80 graders temp - och att det kan vara klokt att undvika de allra hådaste gummiblandningarna.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|