Hyrde "min" film idag! :)

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
C.Barrow skrev:
:rofl :rofl Min polare köpte den filmen, och sen kollade vi på den hemma hos mig. Han hade degat 200 för den på elgiganten och sålde den till mig efter 30 minuter för 20 spänn :hihi Grymt dålig film!! Var bara tvungen att ha den i min för övrigt bra samling av dvdfilmer :lol

:tummenupp :D Mjo den är rätt speciell. Man måste gilla B-skräckisar som sagt. Men musiken var bra va! :)

Azzurro skrev:
Heter du Kay eller Kenneth? :va

Kenneth Kay Falk. Står bara "Kenneth Falk" i filmen. Mellannamn skriver man inte ut.

Thundercat skrev:
Har du bara Kay som artistnamn här på SH? :näsblod

Näe, som artist också när det gäller Trance-produktioner och liknande. "Dj Kay".

Men Kenneth Kay Falk är hela mitt namn.

Kay skrev:
Näe, som artist också när det gäller Trance-produktioner och liknande. "Dj Kay".

Men Kenneth Kay Falk är hela mitt namn.

Så det enda du håller på med är elektronisk musik, eller?

Imponerande! :tummenupp

Grattis Kay!
Och jag håller med om "camp slaughter"... världens sämsta film?? den är med på min top 10 iallafall!

edit: top 10 i sämsta film-kategorin menar jag då.

Last edited:
H4 skrev:
Så det enda du håller på med är elektronisk musik, eller?

Imponerande! :tummenupp

Nej, inte det enda. Jag spelar piano och trummor också, och om du menar yrkesmässigt så är jag säljare på ett IT-företag, dock tar musiken över mer och mer. Hoppas ju på att kunna försörja mig om ett par år på musiken.

Vapor skrev:
Grattis Kay!
Och jag håller med om "camp slaughter"... världens sämsta film?? den är med på min top 10 iallafall!

edit: top 10 i sämsta film-kategorin menar jag då.

Alltså hemligheten är ju inte en bra film, en sak som är klar. Det hade ju varit kul att göra musik till en film som fick asbra kritik, men det kommer väl. :)

Haha, Kenneth Falk heter ju han hingsten i "Liar Liar" som sätter på den blonda bruden med jätte :tuttar.

Bara att gratulera, vill också heta så :gnissla

Pris: 149 kr

Information

Regi: Paolo Vacirca

Skådespelare: Ulf Nyberg, Richard Castefjord, Björn Eriksson, Jan Eric Granwalld, Regina Hallberg mfl.

Produktionsår: 2004
Åldersgräns: 15 år

Fyra engelska studenter gör det udda valet att semestra på Gotland i september. De upptäcker dock ganska så snart att högsäsongen sedan länge är förbi och de får göra sitt bästa för att roa sig, detta till trots.

Under en utflykt hittar de en konstig amulett vilken visar sig besitta fasansfulla krafter och Michelle som blir bärare av amuletten blir besatt av en ondskefull kraft. När de tre andra ungdomarna försöker undkomma finner de sig fast på ön med den besatta smyckesbäraren hack i häl. En mystisk hotellföreståndare, en hemlighetsfull präst och en konstig polisstyrka gör situationen både lustig och obehaglig i deras försök att komma till undsättning.

Det som skulle bli en fridsam semester utvecklar sig till ett skräckinferno av blod, död och hetsjakter. Amulettens krafter visar sig dessutom ha förgreningar med Vatikanen, som bestämmer sig för att skicka förstärkning.

Region: 2
Textning: Svenska/Danska/Norska/Finska
Bild: 1.78:1 Widescreen Anamorphic
Ljud: Dolby Digital 2.0

Special features:
Trailer
Kommentarer

Maxxi skrev:
Ljud: Dolby Digital 2.0
:4skrika

:rolleyes:

Jag får grattinera dig Kenta! Jag ska hålla ögonen öppna. Är den bra då? hade ju 7.8 på IMDb.

Du får kirra lite musik till kommande mc-filmer till mig :Bugar

Back