Hyra släp 16:e - 18:e april

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Då det finns en hel hög mack-jobbare här i RoH tänkte jag ställa en fråga om hyrsläp.
Vem kan fixa bäst pris på släphyra från fredagen den 16:e t.o.m. söndagen den 18:e och vad kostar det i så fall?

Come on, bring it on!

täckt eller me galler???

Längderna som finns på släpen:)

Litet galler & täckt:
längd: 2,97
bredd: 1,50
höjd: 1,40

Stora Galler:
längd: 3,50
bredd: 1,75
höjd: 1,68

Stort täckt:
längd: 4,00
bredd: 1,70
höjd: 1,85

vilken tid gäller de??? :tummenupp
kan nog fixa ett bra pris om de e på kvällen du hämtar de:tummenupp

täckt eller me galler???

Längderna som finns på släpen:)

Litet galler & täckt:
längd: 2,97
bredd: 1,50
höjd: 1,40

Stora Galler:
längd: 3,50
bredd: 1,75
höjd: 1,68

Stort täckt:
längd: 4,00
bredd: 1,70
höjd: 1,85

vilken tid gäller de??? :tummenupp
kan nog fixa ett bra pris om de e på kvällen du hämtar de:tummenupp
Det blir hämtning på kvällen den 16:e och återlämning på kvällen den 18:e. Det spelar ingen roll vad det är för släp, klart att ett täckt flyttsläp med fällbar ramp är det optimala men då jag ändå skall köpa en alu. ramp så kvittar det. Har kombi så all utrustning får plats i skuffen.

Billigt är the key word! :tummenupp

Det blir hämtning på kvällen den 16:e och återlämning på kvällen den 18:e. Det spelar ingen roll vad det är för släp, klart att ett täckt flyttsläp med fällbar ramp är det optimala men då jag ändå skall köpa en alu. ramp så kvittar det. Har kombi så all utrustning får plats i skuffen.

Billigt är the key word! :tummenupp

om hojen får plats på ett lite galler släp så kan ja nog fixa de för 150-200kr för dom dagarna:krama kommer jobba på kvällen där så e där efter klockan 5:)
vet du vart de e ja jobbar:va

Tänk på att för en sån gammal gubbfan så e det kväll så fort det varit eftermiddags fika på långvården :tummenupp
Jevvlar vad det spratt till i Gnurfen nu då! :gnissla

När det låter...
Titta, kom och titta kom sätt er här omkring...

För övrigt så vet du ju att jag har en 4P med kåpa som du kan disponera mot två stora flaskor påskmust!

/D
Påskmusten är det ju rea på nu, det blir billigt!
Vad är en 4P med kåpa, låter nästan som ett sexhjälpmedel? :skrämd

Last edited:
592b3f23e7588bff9de7a221d2a6ac5f.jpg

Illustrerad vetenskap :tummenupp

Last edited:
Jag har en skoda pickup du kan låna, både bil o släp i ett. funkar finfint att lasta hoj på. kostar endast en vetekrans

*/ ?>
Back