Hyra racehoj i the US and A

Jotack! :) Ska se till att det inte finns några frågetecken alls kring detta mellan oss så man inte står där efter att ha mulat hojen med en Magnum mot tinningen och ett betalkrav på åtskilliga lusentappar :gnissla

Förmodligen är hojen reggad med någon sorts försäkring, annars vore det konstigt att han godtog 100$ i deposit..

Kolla NOGA! Så billigt som det är BORDE det innebära att DU står för alla kostnader vid en eventuell mulning. Vilket iofs inte vore så konstigt? Det är väl rimligt att betala det man mular??

För några år sedan var jag inblandad i ett racingteam som hyrde ut Porschar till långloppsracing. De bilarna var försäkrade med premier på 20000 per lopp och självrisker på 15000 kr...
Antar att motsvarande hojpremie skulle vara 3-4000 kr per dag...

Kolla NOGA! Så billigt som det är BORDE det innebära att DU står för alla kostnader vid en eventuell mulning. Vilket iofs inte vore så konstigt? Det är väl rimligt att betala det man mular??

För några år sedan var jag inblandad i ett racingteam som hyrde ut Porschar till långloppsracing. De bilarna var försäkrade med premier på 20000 per lopp och självrisker på 15000 kr...
Antar att motsvarande hojpremie skulle vara 3-4000 kr per dag...

Jo jag tänker inte sätta mig på hojen förrän allt är utrett och ett kontrakt är skrivet så att inte man står där som ett fån..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park