Hyra MittSverige banan, intresserad?

Kanske vore läge att boka banan på fredag?

Får vi ihop 10 pers så blir det inte dyrt.

Anledningen till att ev boka på fredag i stället för till helgen är att det är bra mycket billigare på vardagar.

Kanske vore läge att boka banan på fredag?

Får vi ihop 10 pers så blir det inte dyrt.

Anledningen till att ev boka på fredag i stället för till helgen är att det är bra mycket billigare på vardagar.

Jag kan till 90% på fredag om det blir av.
// Fredrik

Kollar med jobbet imårrn, vore ju kalas om det blir av.:)

Jag kommer om det blir på en lördag eller söndag. Blir vi nog många så blir det billigt ändå.

Hur sent på året kan vi köra tror ni?

Efter 15/9 så kostar en helgdag 7500kr och en vardag kostar 3000kr plus 6% moms.

På fredag funkar för mej, om vi blir ett gäng 3lök för att köra själv äju varken billigt eller kul. Fixa ledigt nurå för faan.:tummenupp. Ser värre ut till helgen.

Last edited:
Hur sent på året kan vi köra tror ni?

Efter 15/9 så kostar en helgdag 7500kr och en vardag kostar 3000kr plus 6% moms.

Vad kostar det under högsäsong?

Jag skulle vara glad om det fanns flera tvådagarsåkningar på helgerna än vad det gör nu.

Personligen så är det för min del lättare att betala en tusenlapp extra och köra på en helg än att gå till chefen och be om ytterligare ledighet. (två-dagars för att det är en bit att åka).

I mårrn funkar för mej, om vi blir ett gäng 3lök för att köra själv äju varken billigt eller kul. Fixa ledigt nurå för faan.:tummenupp

Det kostar 6000kr på en vardag innan 15/6 så det är inte förns till veckan som vi kan boka för 3000kr.

Bokar vi en lördag eller söndag (om det nu är ledigt) för 7500kr å samlar 20 pers så blir det ju bara 375kr/pers det är ju billigt.

Läser man tråden så verkar det ju bli lätt att få ihop det antalet.

Bokar vi en lördag eller söndag (om det nu är ledigt) för 7500kr å samlar 20 pers så blir det ju bara 375kr/pers det är ju billigt.

Läser man tråden så verkar det ju bli lätt att få ihop det antalet.

Ja jag håller med. Nu till helgen är jag också med om det går att få ihop folk till körning.

Jag har tidigare år ordnat bandagar sent på säsongen och vi har kört flera dagar in i Oktober och det har fungerat bra. Det kan också andra förare här på forumet intyga. Jag anser att man kan köra ytterligare en månad framåt om man har lite tur med vädret. Bilder från några av dessa körningar finns självklart i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. Välj Album: 2005 eller 2006

åhh... Jag måste ut och jobba på Fredag, typiskt! Annars hade jag varit på!

Thomas, jag har mailat dig en lista på några som kan vilja åka!

Last edited:
Jaha ja då sitter man här då och ingen åkning vart det, i dag i alla fall. Men det kanske är Bil-bingo i Stöde eller nåt annat kul man kan roa sig med i stället.:ätapiller

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!