Min tjej har en CBR 600 -99 o ska köra upp den 25:e sep.
MEN nu måste hon ju ha en mc med minst 700cc. Min Sucka 1000 är lite svårkörd,vi önskar hyra en lättkörd lämplig hoj för detta endamål.
Hon kör ju kanon o har aldrig tappat eller lagt hojen,varken min eller hennes. Så är den nån som har en "uppkörningshoj" o vill göra oss massa glada så är det bara att höra av sig
Mvh Henrik/Jessica
MEN nu måste hon ju ha en mc med minst 700cc. Min Sucka 1000 är lite svårkörd,vi önskar hyra en lättkörd lämplig hoj för detta endamål.
Hon kör ju kanon o har aldrig tappat eller lagt hojen,varken min eller hennes. Så är den nån som har en "uppkörningshoj" o vill göra oss massa glada så är det bara att höra av sig
Mvh Henrik/Jessica