Hyra/låna Mellan mc till uppkörning?

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
hejsan

Jag har ett ganska stort problem.
Jag har beställt uppkörning till den 10 maj. Och när jag fick hem papprena så stod det lite intressanta saker på baksidan.

Så jag ringde vv och skulle kolla ifall jag fick köra upp på min nya hoj (Husaberg Fs650e ´05 ). så var svaret nej.
Det står i reg-beviset att max hastigheten är 88 km/h , och man måste ha en mc som går att köra över 100 km/h....

Min Går naturligtvis över 100 men det hjälpte tydligen inte, måste stå det på reg pappret.

Nu till min fråga. Finns Det någon vänlig själ där ute som jag skulle kunna få låna/hyra en mellan mc av till min uppkörning i göteborg?

Har Lätt mc kort, och har övningskört med tung mc i ca 1,5 år. Suzuki 600 dr och husaberg 650 och så har jag även kört honda cbr 600 en del.

tacksam för svar och ideer.

// Carl.

Hade gärna bistått. Har två mellanhojar här hemma. Men det är ju en bit till götet tyvärr

cool_adde skrev:
2109285 Hade gärna bistått. Har två mellanhojar här hemma. Men det är ju en bit till götet tyvärr

Åååh ibland önskar jag att jag hade bott nån annan stans ja.... varför finns det ingen i götet som har någon mellan hoj jag kan låna? :huvet
Snackade med en polare som hade mellan hoj och så klart så har de reggat om den till full effekt för någon månad sen :huvet

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...