Hyra hoj på gotland???????

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Hej skulle vilja veta om et finns nån firma som hyr ut mc på gotland eller om nån privatperson kan tänka sig att hyra ut sin en dag eller två

Mvh Blondie

Finns ett ställe vid Visbys gästhamn som hyr ut hojar och lite annat skoj. Fast numera är det nog nästan bara glidare som finns att hyra där tyvärr.

tar vad som helst ska bara glida runt med tjejen o ha d gött ingen som har webadress eller gärna telnr

mvh Blondie

Blondie! gör som jag o ta både hojen o tjejen med dig så slipper du hyra ngt skit. (glidare) :D

Estremo skrev:
Finns ett ställe vid Visbys gästhamn som hyr ut hojar och lite annat skoj. Fast numera är det nog nästan bara glidare som finns att hyra där tyvärr.

och en scooter 125a.. :p den har jag hyrt, behaglig att köra men den va trött och stödet skrapa i när man körde "fort" på krokiga vägar. :rolleyes:

Annars har dom DRz400 att hyra ut, kanske inte optimala att skutsa på men men..

yates skrev:
Blondie! gör som jag o ta både hojen o tjejen med dig så slipper du hyra ngt skit. (glidare) :D

när ska du dit ??????????kanske jag kan ta din en dag???

jag körde dit förra året.. inget skoj.. jävla kalksanden som blåser in gör d typ omöjligt att göra FEEETA stoppies i visby.. o skall du acca iväg fort eller slanga i stan från låg fart så spinner du hej villt... iallafall på gixxern...

micke.. HYR hoj istället....

Kom just från gotland me hojjen. Måste säga att vägarna är riktigt bra men det är få som svänger mycket. Dessutom finns nästan inge storvilt.

Två polare hyrde cyklar i hamnen och vi upplevde det som rätt billigt. De har väl inte allför spännande hojjar men både motard glidare bör funka beroende på vad du vill göra.

Vi var 9 som var i visby en vecka för tidigt (trist väder) även om det var sjukt bra drag i helgen. Nu sitter man på kontoret och tittar ut mot solen igen *suckar*

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back