LameViffer
Ny medlem
Är det någon här som har hyrt hoj i Alanya eller Antalya? Ska ta en sista minuten dit på lördag. Om man nu hinner se mer än kroginteriörer, så vad är det man inte bör missa där nere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LameViffer skrev:Är det någon här som har hyrt hoj i Alanya eller Antalya? Ska ta en sista minuten dit på lördag. Om man nu hinner se mer än kroginteriörer, så vad är det man inte bör missa där nere?
LameViffer skrev:Är det någon här som har hyrt hoj i Alanya eller Antalya? Ska ta en sista minuten dit på lördag. Om man nu hinner se mer än kroginteriörer, så vad är det man inte bör missa där nere?
PacMan skrev:Jag var i Södra Turkiet förra året, men tyckte det var läskigt nog att bara gå på trotoaren där. Köra hoj uppe i bergen på grusvägarna är nog inte fel dock. Såg att man kunde åka på guidad tur med små fyrhjulingar oxo, såg görkul ut.![]()

demo1 skrev:Åkte en sån tur föra sommaren i tunisien (norra afrika) det var bland det roligaste jag gjort! Åkte ut till en struttsfarm där personalen sprutade vatten på min sambo för att försöka se hennes tuttar under den vita tröjan. Hon uppskattade inte resan lika mycket![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |