Hyra hoj i Malmö

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
BMW F 650 GS -01
Fick idag reda på att det faktiskt går att hyra hoj! Det var Hyrbilscentrum i Malmö som hade två modeller till uthyrning.

1. Yamaha Fazer 660 / 875 kr per dygn
2. BMW K1200S / 1295 kr per dygn

Enda kruxet var att det krävdes en kontant deposition på 15.000 kronor! En nätt liten summa, inget jag har att bara slänga fram sådär. :rolleyes:
(Hade nog hellre köpt en begagnad hoj om jag haft dem pengarna.)

Men nu vet ni hojlösa medmänniskor i södra skåne att det finns alternativ till o sitta hemma o sukta efter hojåkning! :)

Hmm hade de ingen Ducati Multistrada? Jag träffade en kille i förra veckan som hade hyrt en svart sådan där.

Har ni inte mabirent där nere... Dom kan hyra ut hojar... Dom gör det här i sthlm i alla fall... Och jag tror inte att dom tar någon deposition...

Hmm hade de ingen Ducati Multistrada? Jag träffade en kille i förra veckan som hade hyrt en svart sådan där.

Killen jag snackade med kanske inte hade stenkoll, vem vet. Eller så va Ducatin uthyrd o han räknade inte upp den pga det. :rolleyes:

Har ni inte mabirent där nere... Dom kan hyra ut hojar... Dom gör det här i sthlm i alla fall... Och jag tror inte att dom tar någon deposition...

Hittar inget på Eniro med det namnet... hm...

Last edited:
"MC utrhyrning endast i Stockholm Veddesta" säger dem. Illa.

Tur jag kan sno morsans F650 GS ibland. Dricker inte mycket, så bensapengarna räcker långt. :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard