Hyra hoj för uppkörning?

Varsa skrev:
2480290 Åhh ledsen om det inte framgick men NEJ det vart det inte :6surkart

Tack, jag väntade också på det förtydligandet. :)

Blir man verkligen kuggad för "fel spårval" om man håller sig på sin "planhalva"!?! Vinglade du fram o tillbaka eller höll dig typ i mitten? :va

När har du ny uppkörningstid? Lycka till! :tummenupp

Plonkan skrev:
2486780 Tack, jag väntade också på det förtydligandet. :)

Blir man verkligen kuggad för "fel spårval" om man håller sig på sin "planhalva"!?! Vinglade du fram o tillbaka eller höll dig typ i mitten? :va

När har du ny uppkörningstid? Lycka till! :tummenupp

Jo det blev iaf jag, jag hade fullt upp med att byta till reserven och att inte få motorcykeln att rycka alltför mycket i kurvorna att inte hade tid att välja spårval och att jag inte riktigt vågade riskera att ligga för nära kanten eller andra körbanan utan låg mycket mer i mitten.

Har uppkörning nu på torsdag och ska låna en kompis KTM 525 exc -03 vilken jag är helt säker funkar tusen gånger bättre. Måste bara stypas så den inte låter som en jumbojet ;)

Yeah nu har man då äntligen kortet!!!
Körde upp på Barkarby idag och det gick utmärkt, enda jag var tvungen att göra om var inbromsning 50 då jag på slalombanan låste bakbromsen då hojjen nästan ville gå på frambenet ;) Hojjen var som sagt KTM 525 EXC -03 och jag rekommenderar starkt att köra med likande hoj vid uppkörning för begränsad...På krypkörningen garvade hon nästan ihjäl sig då hon precis skulle säga att allt gick utmärkt vilket det gjorde ända tills böjen in till stoppet, då kollade jag bak för att se så att jag inte körde över linjen och tappade balansen och tok gasade för att få upp den igen :) Jag hade grymt kul idag och hon var grymt trevlig. Carina Paues. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Såklart jag ska bara det att det inte är någon sol :)
Precis tagit en kaffe och väntar på att känslan i baken ska släppa. (Sadeln på hojjen passar inte för mig :brinnerup ) Blir väl en tur in till stan och kanske runt till någon kompis. Ska köras ända till solen går upp..!

Varsa skrev:
2530252 Såklart jag ska bara det att det inte är någon sol :)
Precis tagit en kaffe och väntar på att känslan i baken ska släppa. (Sadeln på hojjen passar inte för mig :brinnerup ) Blir väl en tur in till stan och kanske runt till någon kompis. Ska köras ända till solen går upp..!

Första dagen med sol sen jag köpte min första hoj förra måndagen så ska bli trevligt nu efter jobbet :)

Sundelin skrev:
2530275 Första dagen med sol sen jag köpte min första hoj förra måndagen så ska bli trevligt nu efter jobbet :)

Skönt, tagit körkortet nyss du också? grattis i såfall både till bågen och kortet..

Varsa skrev:
2530279 Skönt, tagit körkortet nyss du också? grattis i såfall både till bågen och kortet..

Tackar :) 2 veckor gammalt kort, fick tummen ur när jag kunde ta tungt :yoparty

stucker någon minut före 16 nu, :D

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back