Hyra garage Växjö?

Angelfire

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Växjö
Hoj
nästa sommar
Tja, undrar om någon har koll på ett bra och billigt garage eller plats i ett garage som man skulle kunna få ställa sin hoj i? Helst i Växjö-trakten.

Tänkte köpa en z750 snart så då behöver jag garage då jag bor på Campus :huvet

kör med skallen

/Aki
 

olofma

Medlem
Gick med
7 May 2006
Hoj
CBR600 F4
Cykelförråden är bra att ställa i beroende på var på campus du bor. Förra lägenheten på GL20 så var cykelförrådet nästan helt tomt så det blev lilla privata parkeringen. :tummenupp

En polare bor på Stallvägen (längst ner av husen) och han står på parkeringen utanför, har inte varit några problem att ha hojjen ifred hela förra sässongen.

Jag har flyttat till forskaren nyligen och där är förråden rena kriget och ganska mkt liv på gården. Så jag funderar på kapell och kätting och stå på parkeringen.
 

Angelfire

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Växjö
Hoj
nästa sommar
hmm cykelförråden? Jag bor på Stallvägen 32:98 för o vara exakt :D men menar du förråden på slottstaden då eller?

Jo vill minnas att jag såg en BMW hoj här förra säsongen en röd. Kanske var din polares?

Jag ska snart köpa hoj men har som sagt det lilla bekymret att jag inte har någonstans att ha den. Fick dock reda på att Bilsport och MC inte har något krav på att den ska vara inlåst i garage, så jag antar att det är bara o ställa den på Parkeringsrutan bredvid bilen?

Annars känner jag faktiskt inte till något cykelförråd :(
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top