Hyosung Gt 650 R Tt ??

nu har jag visserligen inte kört en sån men vad jag sett så verkar ramen vara i mjukaste laget.

"nu har jag visserligen inte kört en sån men vad jag sett så verkar ramen vara i mjukaste laget!

Varför tror du det? Jag har aldrig läst några tester på Hyosung 650 där man haft såna synpunkter.

Last edited:
Jag har lillbrorsan (som är samma storlek som 650n) och kommer att köpa en 650 (nakna modellen) när det är dags för 25 kw om jag hittar nån till bra pris, den är ju jäkligt snygg :tummenupp

Jag är nöjd med märker i övrigt, ovanligt men rätt bra kvalite på grejjorna ändå.

Bifogat

• fhgh.JPG
    fhgh.JPG
    140.8 KB · Visningar: 171
Jag har faktiskt spanat lite på en också.
Fått riktigt bra pris och försäkringen blir i regionen kring försumbar :)

Men hur är det med serviceintervallena på dom?
Det enda jag sett är att kolla kopplingswiren efter 100 mil och sedan var 600;e.. Hur är det med ventiler och annat kul? (bara kört tvåtakt innan och då har man kollat allt rätt ofta ändå, så är väl inte så orolig egentligen)
Det jag funderar på är om det springer iväg med sånt som bör göras på verkstad? Hojen är ny så serviceboken ska väl underhållas minst första året var tanken.

Nå?

Finns ju ett par här med den nakna iaf. Nån som faktiskt äger en får gärna svara..! :rolleyes:

Vår GT650 -05 stod ensam i ett hörn i affären lääänge.. För ett par månader sen tog jag ut den som demohoj och plötsligt rycker alla i den... Men jag hoppas den blir kvar ett tag för den gör mej så glad..! :) Lite slö, men det vägs ju upp av det söta utseendet ;) ..

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back