Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som äger en sån här hoj.De är ganska billiga men är de något att ha?Ni som har haft eller testat en kan skriva lite om den.Funderar på att köpa en streetfighter hyosung GT.
Någon som äger en sån här hoj.De är ganska billiga men är de något att ha?Ni som har haft eller testat en kan skriva lite om den.Funderar på att köpa en streetfighter hyosung GT.
Nej lägg till några tusenlappar å köp Svn istället, mycket skönare hoj. Dessutom rostar inte SV:n...
Vi har mickes motor här i Växjö men de säljer inte hyosung.Ska titta på lite fler allternativ.Någon som har en biligare streetfighter av de lite mer pålitliga märken.
Har du sett många rostiga Hyongtjong?
Jag ser det som att köper man en ett eller ett par år gammal hyongtjong får man lika gammalmodig teknik som om man la samma pengar på en begagnad Suzuki (eftersom Hyongtjong förmodligen sjunker som en sten i värde i början och dessutom är billigare från början).
Jag tror inte alls att det är en dålig motorcykel, men den är inte heller topoftheline.
Sen vad jag har sett så är priset på hongtjongen inte är så mkt lägre än en sv så då finns det verkligen ingen anledning att köpa den.
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |