Hyllning till hustrun

Bikerbitch skrev:
Pojkslampa kallar du en tjej som har haft förhållande sen förra året. Grabben, du är ute o cyklar.
Dessutom så får jag vara en pojkslampa om jag vill när jag är singel. Så det så. Kom inte dragandes med dina samlagsskallendastskeommanälskarvarandra :fakta

Jag kallade ju inte dig för pojkslampa..... nu kallar jag dig för ignorant.

Så de så :slicka
Jag satte det inom stjärnor för att du skulle fatta lite, men du verkar ju ha minne som en gravid get, hoppas du minns dina trafikregler till uppkörningen iaf.

750RR

Bikerbitch skrev:
Pojkslampa kallar du en tjej som har haft förhållande sen förra året. Grabben, du är ute o cyklar.
Dessutom så får jag vara en pojkslampa om jag vill när jag är singel. Så det så. Kom inte dragandes med dina samlagsskallendastskeommanälskarvarandra :fakta

Respekt!

Ärligt talat, jag tycker det är fräckt. Dessutom så är det ju inget namn dom tattat sig med, även om förhållandet skulle gå i krasch (jag tror själv på evig kärlek, men med olika föremål för den) så är det ju inte ett namn som betyder något för andra, den kan lika väl vara en vanlig tusch. :tummenupp

Jag skulle mycket väl kunna klämma dit namnet på henne med.. Ska nog det sen...
Men nu jobbar vi på en liten knattecrossförare och får se vad som händer! :) :rock

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”