pageer
-
Detta låter frikyrkligt... satan vad obehagligt. Visst, kvinnor är underbara.. men höj dom inte mot skyarna. Det handlar mer om att vissa individer är underbara inte hela det könet. Har alltför många exempel på riktiga idioter. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
peuter skrev:Blir så himla glad när man tänker på alla helt grymt underbara tjejer som finns runtom i vårat avlånga land... Att ni finns är for oss män obeskrivligt häftigt... Ni är obeskrivligt vackra att titta på, ni gör oss killar tokiga av åtrå till er, ni förgyller helt enkelt våran tillvaro, Är så grymt imponerad utav alla singelmammor som lyckas kombinera arbete barnuppfostran och mycket mer därtill. Bara synd att de ska behöva leva själva de skulle alla få ha någon som brydde sig om dem...
Ni killar som har tjej skäm bort henne för det är hon värd... köp blommor till henne ge henne massage ställ upp på henne så har man ju en livslång vän för livet... självklart ska man ju inte bli en mes men ändå visa henne uppskattning... Vet ju själv hur dåligt man kan känna sig om det tar slut... undvik det var rädd om kärleken det finns ju inget finare mellan två människor... Har själv åkt från jordbro till Stora Vika i kväll med en bunt rosor som jag hängde på en speciell kvinnas dörr... hoppas hon blir glad för dessa när hon kommer från jobbet senare i kväll...
Var rädd om varandra visa uppskattning...
Love Forever

pageer skrev:Detta låter frikyrkligt... satan vad obehagligt. Visst, kvinnor är underbara.. men höj dom inte mot skyarna. Det handlar mer om att vissa individer är underbara inte hela det könet. Har alltför många exempel på riktiga idioter.![]()
Hear yea, hear yea...(eller ye?)

peuter skrev:Blir så himla glad när man tänker på alla helt grymt underbara tjejer som finns runtom i vårat avlånga land... Att ni finns är for oss män obeskrivligt häftigt... Ni är obeskrivligt vackra att titta på, ni gör oss killar tokiga av åtrå till er, ni förgyller helt enkelt våran tillvaro, Är så grymt imponerad utav alla singelmammor som lyckas kombinera arbete barnuppfostran och mycket mer därtill. Bara synd att de ska behöva leva själva de skulle alla få ha någon som brydde sig om dem...
Ni killar som har tjej skäm bort henne för det är hon värd... köp blommor till henne ge henne massage ställ upp på henne så har man ju en livslång vän för livet... självklart ska man ju inte bli en mes men ändå visa henne uppskattning... Vet ju själv hur dåligt man kan känna sig om det tar slut... undvik det var rädd om kärleken det finns ju inget finare mellan två människor... Har själv åkt från jordbro till Stora Vika i kväll med en bunt rosor som jag hängde på en speciell kvinnas dörr... hoppas hon blir glad för dessa när hon kommer från jobbet senare i kväll...
Var rädd om varandra visa uppskattning...
Love Forever
Macho Woman skrev:Killar med Gixxers, som sagt.
Snabbe_jag skrev:Jenny du glömde ju GSXR1100R du hade ju fina märken både här och var efter Rookie VM på Anderstorp
Macho Woman skrev:Ja! Glömde ju det!
Tack, Gamlot för de underbara blåmärkena och skrapsåren. Jag klär verkligen i blå-lila-gul-grönt och mörkrött-vargult. Nu har jag dessutom stencoola ärr!

Bikerbitch skrev:Fin tråd Peuter! Jag startade en liknande. Hoppas det inte gör något!
![]()
maverick_750rr skrev:Har jag en text i pannan som säger: UNDVIK DENNA SNYGGINGEN!!!
![]()
Macho Woman skrev:Ja! Glömde ju det!
Tack, Gamlot för de underbara blåmärkena och skrapsåren. Jag klär verkligen i blå-lila-gul-grönt och mörkrött-vargult. Nu har jag dessutom stencoola ärr!
valmers skrev:Nej. Däremot har du en Top Gun-jacka.
Mattias skrev:Eller så kan man tycka att klyschor och medströmstyckande är blekt och skittråkigt.
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |