Hyllning till alla underbara karlar!

Jarle skrev:
Ska man i huvudtaget försöka sig på att förstå tjejer? Vissa är då ett ? för mig. :va

All of them, fast vi är nog lika dana :D

haha, i lördags och i söndags vaknade jag helt ovetande bredvid 2 olika tjejer :va
Dom är helt konstiga, man har ingen aning om vad dom gör eller vad dom kommer ifrån :fyllisar

Jarle skrev:
Ska man i huvudtaget försöka sig på att förstå tjejer? Vissa är då ett ? för mig. :va

Finns många människor som e svåra att försöka förstå sig på...

Om du inte försöker :krama ...va ska du då sysselsätta dig med? E ju sport i det hela, is it not?! :fart

Acrid skrev:
Finns många människor som e svåra att försöka förstå sig på...

Om du inte försöker :krama ...va ska du då sysselsätta dig med? E ju sport i det hela, is it not?! :fart
Jo då du har så rätt så, vi är nog lika gåtfulla för er ibland. Om inte :krama fanns skulle inte många barn bli gjorda, så jag tror nog vi förstår varandra ändå!

Jarle skrev:
Jo då du har så rätt så, vi är nog lika gåtfulla för er ibland. Om inte :krama fanns skulle inte många barn bli gjorda, så jag tror nog vi förstår varandra ändå!

Ligger nog mycket i det....kan det t.o.m vara så att vi förstår eg. varandra så bra att det finns delar av båda sidor som av ngn skum anledning vill hålla samförståndet isär, alltså att vi ska missförstå? Tror f*n att det är så.

Acrid skrev:
Ligger nog mycket i det....kan det t.o.m vara så att vi förstår eg. varandra så bra att det finns delar av båda sidor som av ngn skum anledning vill hålla samförståndet isär, alltså att vi ska missförstå? Tror f*n att det är så.
Vi är nog inne på nått där, kanske snart blir det fred på jorden oxå? :fyllisar

Bikerbitch skrev:
"Haft ett par" Ta inte i så att du skiter på dig vännen ;)
Du har haft 1 flickvän efter henne och är nu inne på den tredje :tuttar

Hörrdu Bikerplutt, sist jag räknade så blev två stycken ett par. Jag är inne på min andra efter henne i år så det blir ett par. :7peta

OLJEKYLD GSXR skrev:
Hörrdu Bikerplutt, sist jag räknade så blev två stycken ett par. Jag är inne på min andra efter henne i år så det blir ett par. :7peta

BB är orolig, hon förlorar ju rejset!!!

Bikerbitch skrev:
Vi försökte hålla käften och sova eftersom vi skulle upp relativt tidigt dagen efter.
Andra natten var svårare. Då hade vi en halvnaken Madhonda sovandes utanför dörren samt en MachoTant som placerade sina spyor mitt framför trappan utanför. Det var svårt att koncentrera sig på sovandet när hon beskrev form & färg och diverse andra mysiga detaljer.
Vi var helt enkelt inte sugna på att diskutera frollning igen, om jag minns rätt ;)
Jag var mest rädd att sängen skulle braka ihop eftersom jag hade MrGoofy ovanför [ :hihi ]Men de två nätterna flöt på bra trots hans försök att skaka hela våningssängen i tron att jag skulle bjuda på Gevalia då han ev skulle dimpa ner helt oväntat..

:rofl
Det var en trevlig helg. :yoparty
Du var väl inte rädd när jag skakade sängen?? Tänk om jag och tom hade bytt plats. :skrämd

NoicE skrev:
Jag och en kompis idag kom fram till att man måste vara snäll mot tjejerna? :va

Kan den teorin stämma? :confused:
Nej, den är fel.

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...